Skip to main content

Bij firefox krijg ik dit te zien sinds gisteravond: 

Dit zie ik na aanmelding. Als ik mijn cookies verwijder kom ik weer op de gewone pagina, na aanmelding gaat hij weer terug naar deze pagina. Op chrome werkt het wel goed. 

En de community doet ook raar. Kreeg foutmelding na plaatsing, maar nu zie ik dat het 2x is geplaatst. 

Is er ook een helpdesk voor online tv kijken? Als ik de probleemoplosser open dan gaat die er vanzelf vanuit dat ik problemen heb met tv kijken op de televisie. Kan ik iemand van de klantenservice spreken? 

Nog niet eens een reactie… 
Kpn toen ik klant werd:  als er problemen zijn dan hebben we een troubleshooter, een community en een chat waardoor we ook mensen die moeite hebben met auditieve prikkelverwerking goed kunnen helpen. 
Kpn nu: troubleshooter werkt niet, chat opgeheven, community geen reactie en bijna nooit oplossingen en het aantal storingen is toegenomen.

Ik vind kpn nog altijd het beste bedrijf voor tv en internet. Ik geef jullie helaas maar een 6+ waar ik jullie 10 jaar geleden nog een dikke 8 zou geven. Wat een farce. 

Wil je lekker televisie kijken in de browser, werkt het niet. Ik kan me voorstellen dat dit vervelend is, @Rick_85. Ik snap dan ook heel goed dat je een oplossing zoekt via de KPN Community. Nu is het alleen zo dat dit bij uitstek een plek is waar klanten vooral elkaar helpen. Als jullie er onderling niet uitkomen, dan zal een moderator bijspringen. Soms duurt het alleen even voor een moderator komt kijken. Wij, de moderators, behandelen de topics namelijk op volgorde van binnenkomst. Wil je liever direct een oplossing en kom je er met onze servicetools niet uit? Dan kan je ons bellen op 0800 0402 (gratis).

Dat gezegd hebbende kijk ik graag of ik je alsnog kan helpen bij jouw probleem. Ik geloof dat je in jouw eerste bericht een screenshot had willen meesturen. Deze zie ik alleen niet. Kan je deze nog eens plaatsen? Dan zien ik en andere community leden wat jij ziet. Dat maakt meedenken makkelijker.

Je geeft ook aan de cookies al eens verwijderd te hebben. Heb je ook de cache geleegd? Dit wil namelijk ook vaak helpen.

We hebben ook een probleemoplosser specifiek voor problemen met online tv kijken. Misschien heb je hier iets aan: Probleem met tv kijken via de app, pc of laptop?.

Is er ook een helpdesk voor online tv kijken? Als ik de probleemoplosser open dan gaat die er vanzelf vanuit dat ik problemen heb met tv kijken op de televisie. 

Reageer