Skip to main content
Vraag

Sorry kan video niet laden verschijnt telkens bij opstarten iTV app

• December 21, 2024
  • 6 reacties
  • 121 keer bekeken

De iTV app van KPN op mijn Philips TV met Android hapert nogal eens waardoor het beeld met 2 a 3 seconden stopt. Daarnaast komt het meermaals voor dat de app bij opstarten de melding geeft ' sorry kan de video niet laden' . De app start dan wel op maar kan geen zenders weergeven. De app afsluiten en weer opstarten lost het op. Lijkt een caching probleem van de app.

Heel erg vervelend.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • December 29, 2024

Hi ​@Bitbizzy, welkom bij onze community. 

Allereerst excuus voor de late reactie. Ik snap zeker dat dit vervelend is. Wat je nog kunt proberen is om de app helemaal te verwijderen en opnieuw te installeren, hopelijk helpt dat wel. Ik vind hier een goede instructie over hoe de apps op Android TV kunt installeren en verwijderen

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 29, 2024

Klopt. Sluit je de app na ELK gebruik wel af? Dat doe ik wel en heb op de Google-TV stick en op de Android-TV Nokia 8000 box nooit last van vastlopen of gehaper.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 29, 2024

Hi ​@Bitbizzy, welkom bij onze community. 

Allereerst excuus voor de late reactie. Ik snap zeker dat dit vervelend is. Wat je nog kunt proberen is om de app helemaal te verwijderen en opnieuw te installeren, hopelijk helpt dat wel. Ik vind hier een goede instructie over hoe de apps op Android TV kunt installeren en verwijderen

Dank Alex, heb dat reeds geprobeerd, meerdere malen, helaas zonder resultaat.

Blijft erg vervelend, vooral ook het haperen van het beeld. Niet werkbaar zo. Lees en hoor er van anderen ook over, een veelvoorkomend issue.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 29, 2024

Klopt. Sluit je de app na ELK gebruik wel af? Dat doe ik wel en heb op de Google-TV stick en op de Android-TV Nokia 8000 box nooit last van vastlopen of gehaper.

Hoi Peter, dank voor de tip, maar om telkens een app te moeten sluiten? Nog nooit gedaan, niet op mn smartphone of tablet, op de TV ook niet. Geen enkele app heeft er last van, behalve die van KPN dan.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 29, 2024

Ik sluit ze altijd. Maar het zal dan wel mijn ouderwetse instelling zijn om wat ik dan ook gebruik uit te zetten na gebruik. Alleen de smartphone blijft stand-by. Maar 's avonds doe ik wel "alles sluiten" op de phone. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • January 3, 2025

Het goede nieuws is wel dat er een nieuwe smart tv app gaat komen. Die zijn we nu nog druk aan het testen. Ik heb nog geen duidelijke datum voor je, dus ik hoop dat het nog even vol te houden is.