Skip to main content
Vraag

Sorteren van zenders: maak het mogelijk

• May 9, 2026
  • 4 reacties
  • 75 keer bekeken

serPieter
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Net volledig overgestapt naar KPN (internet, tv en mobiel), maar ik was vergeten dat het niet mogelijk is om je persoonlijke selectie van tv-zenders in je eigen volgorde te rangschikken. Altijd klant van Ziggo geweest waar dit wel kon. 

Uit een aantal discussies hier zie ik dat de wens wel degelijk leeft bij veel klanten (waarschijnlijk is het een optie (!) waar je ook niet zo gauw iets ‘tegen’ kunt hebben, ook omdat niemand er ‘last’ van heeft als je ‘m aanbiedt), maar lieve mensen van KPN: maak er nou eens werk van. Technisch moet het echt appeltje/eitje zijn. Blijf je product volcontinue verbeteren en maak het steeds volmaakter.

Na het ervaren van mijn eerste volle week KPN weinig andere wensen. Dus ... ik ben bijna een échte happy camper

4 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 10, 2026

Je kunt wel een persoonlijke map aanmaken, met de zenders die jij graag wilt. ​@serPieter 
Maar dan nog kun je de volgorde niet bepalen.
'Zie trouwens het nut er niet van in, even wennen en je weet precies waar jou favoriete zender(s) staan.

serPieter
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 10, 2026

@huistijger Ik kan je dat wel gaan uitleggen, wat het nut is van je eigen volgorde bepalen, maar wat schiet ik daar mee op? Genoeg bijval in parallelle discussies hier. En soms wil ik niet aan iets ‘wennen’. Als de dit het er optioneel bij komt, laat jij het lekker links liggen, en ik gebruik het. Allebei blij 😉  

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 11, 2026

Ik hoop voor jou ​@serPieter dat het er komt.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@serPieter, welkom op onze community! Je wens ligt bij de ontwikkelaars maar op dit moment staat daar nog niks concreets voor gepland.

We hebben hier ook een poll over