Skip to main content

Kan ik mijn soundbar Salora SBO 680 koppelen aan mijn afstandsbediening T4hu2115.

ik kan de code nergens vinden.

ik wil graag radio luisteren zonder de tv aan te hebben en het geluid bedienen met de kpn afstandsbediening.

de soundbar is aangesloten met HDMI arc en vanaf decoder met optical

Ik ben niet direct bekend met dit type soundbar Kees. Er zit eventueel geen optie om alleen het scherm van je tv uit te zetten? Wat voor een type tv heb je? Hopelijk heeft iemand uit de community ervaring met deze soundbar of een andere constructie. 


Beste Remco, Ik heb een Samsung tv en daarvan kom ik het scherm niet uitschakelen .


Dan heb ik even geen alternatief Kees op dit moment. Je kan nog even verder zoeken op het forum en onze kennisbank doornemen voor KPNTV+ .


Als de decoder/kpn-kastje met optical is aangesloten op de soundbar kun je radio luisteren zonder de tv aan doen.

Op de afstandsbediening van de soundbar gebruik je de knop input om optical te selecteren.
En met de afstandsbediening van de decoder/kpn-kastje kun je een radiozender kiezen vanaf kanaal 800+

 


Salora audio apparatuur wordt niet ondersteund. Dat volume zul je dus met de eigen Salora afstandsbediening moeten bedienen.

pdf HC apparatuur http://kpn.com/hc .