Skip to main content
Beantwoord

Soundbox gaat vanzelf aan

• November 12, 2025
  • 2 reacties
  • 97 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik werd vanmorgen gewekt met een werkende kpn soundbox dit is van alle ellende met dat ding weer eens wat nieuws 

hebben jullie ook zo’n ellende met dat ding ik heb de 2e al maar blijft het zelfde 

denk dat hij terug gaat en mijn geld terug eist 

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Peris. Welkom op de KPN Community! Vreemd dat je Soundbox ineens aan stond vanochtend. Die hoort niet zomaar spontaan aan te gaan. Ik snap dat je dat niet normaal vindt. 

Zag je ook iets van een melding staan dat er een update was geweest? Dat kan mogelijk de oorzaak zijn. En stond je tv ook aan of kwam er alleen geluid uit de Soundbox? 

Ook ben ik benieuwd naar de andere ellende die je ervaart met de Soundbox. We zijn gek op feedback om te zien waar we 'm nog kunnen verbeteren. En mogelijk hebben we nog wat oplossingen, want het hoort gewoon stabiel te functioneren. Geef dan, als het lukt, ook gelijk aan hoe de Soundbox is aangesloten op het modem. Is dat draadloos of bekabeld? 

2 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • November 12, 2025

Beste ​@Peris je kunt wel het abo op de TV+SB stopzetten, dan stopt ook de betaling van de maandelijkse abokosten van de box. Geld terug eisen gaat niet lukken, want je hebt de box niet gekocht, maar gehuurd.

Wat is concreet je probleem of problermen met de TV+SB???

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 13, 2025

Hoi ​@Peris. Welkom op de KPN Community! Vreemd dat je Soundbox ineens aan stond vanochtend. Die hoort niet zomaar spontaan aan te gaan. Ik snap dat je dat niet normaal vindt. 

Zag je ook iets van een melding staan dat er een update was geweest? Dat kan mogelijk de oorzaak zijn. En stond je tv ook aan of kwam er alleen geluid uit de Soundbox? 

Ook ben ik benieuwd naar de andere ellende die je ervaart met de Soundbox. We zijn gek op feedback om te zien waar we 'm nog kunnen verbeteren. En mogelijk hebben we nog wat oplossingen, want het hoort gewoon stabiel te functioneren. Geef dan, als het lukt, ook gelijk aan hoe de Soundbox is aangesloten op het modem. Is dat draadloos of bekabeld?