Skip to main content
Beantwoord

Soundbox schakelt uit maar geluid gaat door

• October 5, 2025
  • 30 reacties
  • 272 keer bekeken

Toon eerste bericht

30 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • November 5, 2025

Sorry Erwin,

Maar we houden ermee op.

Gisteren besloot de NPO Start app weer zelfstandig verder te gaan met de volgende aflevering van een serie, nadat de soundbox was uitgezet.

We zullen jullie niet meer lastig vallen met zaken die jullie toch niet op kunnen lossen.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • November 5, 2025

Gebeurt dit ook nadat je de NPO app hebt verlaten voordat je de tv ontvanger uitzet? Dus terug naar hoofdmenu of andere zender via kpn?

Erwin van KPN
Moderator

Dat is wel iets om een beetje moedeloos van te worden, ​@DijkerWijk .  De firmware van dit apparaat wordt telkens door ontwikkeld.  En ik zal niet ontkennen dat er nog wat bugs en kinderziektes inzitten. Maar bij jou lijkt ie wel een eigen leven te leiden.  

Ik heb daar , zoals je zelf aangeeft vanuit hier geen pasklare oplossing voor.  Dit zou je het beste kunnen doornemen met een collega aan de telefoon.   Verwijs desnoods naar de conversatie die wij met elkaar gehad hebben.  Ik kan natuurlijk niet voor die collega beslissen maar als dit op afstand niet op te lossen is, zou ik zelf aan een omruil denken.  

Om in contact te komen met de helpdesk kun je het beste een terugbelafspraak inplannen

Mocht je hiertoe besluiten, laat je weten hoe het afloopt?  

(optie 2 is om de soundbox in te ruilen voor een reguliere ontvanger.  dat zou ook nog kunnen ) 

• Nieuwkomer
  • January 7, 2026

Wij gebruiken NPO start/plus niet vaak. In het algemeen is de gebruikersvriendelijkheid wel wat verbeterd, maar ook bij ons loopt het geluid van de serie door terwijl je weer naar NPO kijkt. Bij terugkeer naar NPO start en opnieuw op exit drukken gaat het geluid dan wel weg. Nogal frustrerend. Doe er uw voordeel mee. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste ​@DBSchaaf is het mogelijk een filmpje hiervan te maken en deze naar ons te sturen? Ik stuur een privébericht naar je. We onderzoeken dit graag verder!