Skip to main content
Beantwoord

Soundbox valt zwaar tegen, kan ik mijn abonnement terug zetten?

• July 2, 2025
  • 4 reacties
  • 127 keer bekeken

De soundbox nu een paar dagen in gebruik.  In de diverse geluidinstellingen zit geen hoorbaar verschil.

Het geluid valt regelmatig een paar seconde weg. Inslikken van een zin. Ook kan het geluid in een keer blikkerig worden. Resetten biedt geen oplossing. Ik overweeg om het apparaat terug te sturen en mijn abonnement terug te zetten. Al met al een zware tegenvaller. Het apparaat staat vrij van en voor de TV zonder omringende zaken. Wat zijn de mogelijkheden om het abonnement terug te zetten.

Beste antwoord door Marcia van KPN

Beste ​@HarryD63, welkom! Wat balen dat je dit zo ervaart.. Daarvoor neem je ‘m natuurlijk niet! Heb jij de Soundbox aangesloten met de bijgeleverde HDMI-kabel? En gebruik je de geluidsmodus Voice?

Ik geef jouw feedback in ieder geval door aan de ontwikkelaars. 

Qua terugsturen, geeft Michel de juiste informatie. Je kunt de Soundbox maandelijks opzeggen, dat kan je gemakkelijk via MijnKPN  doen. 

4 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@HarryD63 

Welkom op de community van KPN.

De KPN TV+ Soundbox kun je maandelijks zelf opzeggen binnen jouw Mijn KPN account.
In jou geval dus over een kleine maand, aangezien je hem nog maar een paar dagen in je bezit hebt, en het nu nog niet mogelijk is om dit te beëindigen.

Het zomaar terugsturen van de KPN TV+ Soundbox, zonder dat je het hebt beëindigd in jouw Mijn KPN Auccont, raad ik sterk af omdat je daarmee de dienst niet automatisch beëindigd.
Pas nadat je de KPN TV+ Soundbox hebt beëindigd en je hebt daar de bevestiging van, kun je hem kosteloos terugsturen naar KPN.

Je zult er dus nog even mee moeten zien te dealen ben ik bang, aangezien ook de klantenservicevan KPN niet de mogelijkheid heeft om de KPN TV+ Soundbox er nu al uit te halen, ook zei kunnen dit pas doen als de eerste maand voorbij is, net zoals de klant.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste ​@HarryD63, welkom! Wat balen dat je dit zo ervaart.. Daarvoor neem je ‘m natuurlijk niet! Heb jij de Soundbox aangesloten met de bijgeleverde HDMI-kabel? En gebruik je de geluidsmodus Voice?

Ik geef jouw feedback in ieder geval door aan de ontwikkelaars. 

Qua terugsturen, geeft Michel de juiste informatie. Je kunt de Soundbox maandelijks opzeggen, dat kan je gemakkelijk via MijnKPN  doen. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha ​@HarryD63, we hebben vandaag een nieuwe firmware versie uitgerold. Kan je eens kijken of het nu beter is geworden? Zo niet, hoop ik dat je tijd hebt om bovenstaande vragen te beantwoorden. We kunnen jouw bevindingen dan intern meenemen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 10, 2025

Het "probleem” lijkt nu verholpen. Tnx!