Skip to main content
Beantwoord

Soundbox verbinden met Soundbar?

• August 18, 2025
  • 10 reacties
  • 111 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Krijg morgen de Soundbox kun je dan ook de Soundbar verbinden met je Soundbox d m v usb kabel ?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@JDD, welkom op onze community! Hoewel dit niet helemaal is waar hij voor bedoeld is ben ik blij dat je tevreden bent met je keuze. Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

10 reacties

• August 18, 2025

Nee. Waarom zou je überhaupt willen? Waarom heb je überhaupt voor de Soundbox gekozen als je een soundbar hebt?

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • August 18, 2025

Mijn keuze.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 18, 2025

Nee. De Soundbox heeft geen audio uitgang. 

Verder kan je kiezen voor "geluid via hdmi", maar dan komt er geen geluid uit de Soundbox zelf. Een op de televisie aangesloten soundbar kan dan wel gebruikt worden. 

Maar ik zou gek worden van de conflicterende mogelijkheden. 

De Soundbox is nou eenmaal bedacht ter vervanging van een soundbar. Niet en en.

Niet geschikt en bedoelt voor jouw keuze. 

• August 19, 2025

Nee. Waarom zou je überhaupt willen? Waarom heb je überhaupt voor de Soundbox gekozen als je een soundbar hebt?

Omdat mensen nieuwsgierig zijn naar een nieuw product waarschijnlijk. Was ik ook. Was er ook al snel wil klaar mee:)

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • August 19, 2025

Verder kan je kiezen voor "geluid via hdmi", maar dan komt er geen geluid uit de Soundbox zelf. 

Nieuwsgierig: is dat apart in te stellen voor radio en televisie?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 19, 2025

Verder kan je kiezen voor "geluid via hdmi", maar dan komt er geen geluid uit de Soundbox zelf. 

Nieuwsgierig: is dat apart in te stellen voor radio en televisie?

Nee, niet apart. Zou wel handig zijn.

Radio: geluid via de Soundbox 

TV: geluid via tv, eventueel daarop aangesloten soundbar/ HTS.

Maar dat moet je handmatig switchen. 

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • August 19, 2025

Soundbox geactiveerd vandaag  heb geluid via mijn soundbar ingesteld via geluid verwerking van geluid  ander geluiduitvoer hdmi aangevinkt.. Werkt perfect.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 19, 2025

Tja. Via de standaard box DIW7022, is precies datzelfde dus € 6 per maand goedkoper, hè. 

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • August 19, 2025

Ja inderdaad goedkoop zeker dat ik nu nog beter beeld en er zeer tevreden over ben.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 21, 2025

Hoi ​@JDD, welkom op onze community! Hoewel dit niet helemaal is waar hij voor bedoeld is ben ik blij dat je tevreden bent met je keuze. Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!