Skip to main content
Beantwoord

Southpark seizoen 27 aflevering 2 terugkijken lukt niet

• August 10, 2025
  • 3 reacties
  • 58 keer bekeken

Als ik aflevering 2 van seizoen27 wil terugkijken of de opname, dan krijg ik aflevering 1

Betaal ik hiervoor zoveel geld?

Beste antwoord door Arjan van KPN

Ik heb wel een kleine update wat betreft de Southpark aflevering. Dan haal ik even een post van een mede-Moderator uit het Zie je een fout in de tv-gids?-topic aan: 

• Over South Park hebben we inmiddels nieuws: we hebben de oorzaak gevonden en werken eraan om de juiste opnames neer te zetten. We houden jullie hiervan op de hoogte. Voor nu zou je het programma ervoor terug kunnen kijken (Bob's Burgers). Dan springt ‘ie wél automatisch over naar de juiste aflevering. Helaas kan je niet vooruit spoelen bij Comedy Central, dus je zult die aflevering dan ook helemaal moeten kijken.😅

3 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • August 11, 2025

Zie:

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Sjeep, het tv team is er naar aan het kijken. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 12, 2025

Ik heb wel een kleine update wat betreft de Southpark aflevering. Dan haal ik even een post van een mede-Moderator uit het Zie je een fout in de tv-gids?-topic aan: 

• Over South Park hebben we inmiddels nieuws: we hebben de oorzaak gevonden en werken eraan om de juiste opnames neer te zetten. We houden jullie hiervan op de hoogte. Voor nu zou je het programma ervoor terug kunnen kijken (Bob's Burgers). Dan springt ‘ie wél automatisch over naar de juiste aflevering. Helaas kan je niet vooruit spoelen bij Comedy Central, dus je zult die aflevering dan ook helemaal moeten kijken.😅