Skip to main content

Volgens de beschrijving zou de app van Ziggo op de DIW7022 zitten, maar niet bij mij

Ā 

Je kunt hem ook op je smartTV downloaden, heb ik ook gedaan. @AnsKuipersĀ 


Volgens de beschrijving zou de app van Ziggo op de DIW7022 zitten, maar niet bij mij

Ā 

U kunt deze zelf downloaden op het TV kastje uit de Playstore net zoals een app op de telefoon.Ā 

De app staat niet standaard op het kastje.


Kan het ook op de chromecast met google TV? in het verleden gaf hij dan een foutmelding bij het opstarten van de ziggo go app, melding dat er geen verbinding is met ziggo netwerk??

Is dit nu wel mogelijk?


Kan het ook op de chromecast met google TV? in het verleden gaf hij dan een foutmelding bij het opstarten van de ziggo go app, melding dat er geen verbinding is met ziggo netwerk??

Is dit nu wel mogelijk?

Als dit op de Chromecast niet zou werken, dan zou het op de TV+ ontvanger ook niet werken. De TV+ ontvanger is namenlijk eigenlijk gewoon een Chromecast. Het kastje/afstandsbediening ziet er alleen anders uit. Geproduceerd door een andere fabrikant. Maar de werking watĀ betreft de apps die u uit de appstore kunt installeren is precies hetzelfde.Ā 


Volgens de beschrijving zou de app van Ziggo op de DIW7022 zitten, maar niet bij mij

Hi @AnsKuipers! Je krijgt al goede tips van de anderen hier, top. Nog even voor de context. Op onze kpn.com pagina stond eerst dat de Ziggo Go app vooraf is geĆÆnstalleerd, maar dat is (nog) niet het geval. Dat is inmiddels ook aangepast.

Zie eventueel ook:Ā 

Ā 

Heb je een KPN TV+ Box? Dan kan je de Ziggo GO app makkelijk installeren.Ā 

  1. Pak je afstandsbediening en ga in het menu naar Apps.

  2. Ga naar de Google Play Store en log in met je Google account

  3. Klik rechtsbovenin op ''Zoeken''.

  4. Zoek ''Ziggo GO TV'' in de zoekbalk of kijk bij populaire apps.

  5. Download de app en log in met je Ziggo GO account (ofĀ meld je aanĀ als je nog geen account hebt).

De Ziggo GO app is alleen te vinden op de KPN TV+ Box. Deze heet DIW7022. Onze andere tv-ontvangers, zoals VIP1853, HMB2260, VIP2952, VIP5202 en ZXV8001, hebben geen Ziggo GO app. Het typenummer staat op je tv-ontvanger zelf.

Ā 

Kan het ook op de chromecast met google TV? in het verleden gaf hij dan een foutmelding bij het opstarten van de ziggo go app, melding dat er geen verbinding is met ziggo netwerk??

Is dit nu wel mogelijk?

Ik denk het wel, maar daar ga ik niet over.Ā šŸ˜…


Ziggo GO TV staat er niet standaard op. KPN gaat vooralsnog de app van concurrent Ziggo niet zelf op de box zetten, denk ik zo. Ook al werkt ie bij KPN alleen met Ziggo Sport Free.

En je hoeft helemaal niet per se de DIW7022 te hebben. En als je al het Ziggo Sport zenders pakket afneemt heb je deze app en Z.S. Free account ook niet nodig.

De app Ziggo GO TV kan gedownload worden op apparaten met

Android-TV (Diverse merken/typen tv's en streaming apparaten en dus ook op de TV+Ā van KPN)
Google-TV (chromecast HD of 4k Google-TV, afstandsbediening)
Apple TV
Fire TV
Tizen 5.5 (Samsung tv's vanaf bouwjaar 2020)
WebOS 5 (LG tv's vanaf 2020)

Android telefoons en tablets
iOS, iPhones en iPads (Apple)

Laptops via http://ziggogo.tvĀ .

Ziggo Sport Free account maken via http://ziggo.nl/uefaĀ .Ā 

Met een Ziggo Sport Free account kan maximaal tot 3 apparaten ingelogd worden. Doe je een 4de dan wordt Ć©Ć©n van de eerdere uitgelogd.

Vanavond de de eerste officiƫle wedstrijd in de UEFA Conference League. Voorronde.

Go Ahead Eagles - SK Brann


Heb het even getest, maar je kunt via de app via de TV, samsung, alleen inloggen met een gratis uefa account en niet met een ziggo account, dit getest met account van schoonvader

Bij het willen afspelen krijg je foutmelding dat dit niet kan vanaf dit IP adres

Inloggen met gratis ziggo ueafa account lukt het wel


Klopt,Ā @IvoSnackersĀ .

Met een ziggo account werkt het alleen met je eigen ZIGGO tv abonnement op jeĀ eigen aansluiting van Ziggo internet.Ā 

En dat hebben we als kpn klanten niet, zeker niet de ā€œaansluiting van ziggo internet".

https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/2024/05/06/televisie-app-werkt-alleen-thuis/

En zie ook de uitzondering in cursief.

Enneā€¦Ā de kpn smart-tv app (Samsung, LG, Android-TV) werkt weer niet op een Ziggo aansluiting of wel andere provider ook.


Reageer