Skip to main content

Sinds kort zie ik bij voetbalwedstrijden precies in de afspeeltijdlijn wanneer er een doelpunt is gevallen. Ik kijk met grote regelmaat wedstrijden op een later tijdstip terug zonder dat ik de uitslag weet, dus ben niet zo blij dat de balletjes in de tijdlijn al meteen verraden hoe vaak er is gescoord. 

is er een manier om dit nieuwe tooltje uit te schakelen? Kan me voorstellen dat meer mensen dit niet prettig vinden.

Als je in de app op het hoofdscherm via ‘Gemist op TV’ de wedstrijd afspeelt, zie je die statistieken niet. Als je afspeelt vanuit de gids zie je ze wel.

Volgens mij is dit een bug, maar voor nu een uitkomst voor jou. 🤷🏼

Als je in de app op het hoofdscherm via ‘Gemist op TV’ de wedstrijd afspeelt, zie je die statistieken niet. Als je afspeelt vanuit de gids zie je ze wel.

Volgens mij is dit een bug, maar voor nu een uitkomst voor jou. 🤷🏼

Maar dat werkt dus alleen als een programma al is afgelopen, als ik met een half uur vertraging kijk, hou ik het probleem dus. Dat is wat ik meestal doe, maar als ik nu de rust dan even wil doorscrollen, zie ik die tijdlijn met de balletjes. Hopelijk kan KPN er wat aan doen.

Reageer