Skip to main content

Sinds kort zie ik bij voetbalwedstrijden precies in de afspeeltijdlijn wanneer er een doelpunt is gevallen. Ik kijk met grote regelmaat wedstrijden op een later tijdstip terug zonder dat ik de uitslag weet, dus ben niet zo blij dat de balletjes in de tijdlijn al meteen verraden hoe vaak er is gescoord. 

is er een manier om dit nieuwe tooltje uit te schakelen? Kan me voorstellen dat meer mensen dit niet prettig vinden.

Als je in de app op het hoofdscherm via ‘Gemist op TV’ de wedstrijd afspeelt, zie je die statistieken niet. Als je afspeelt vanuit de gids zie je ze wel.

Volgens mij is dit een bug, maar voor nu een uitkomst voor jou. 🤷🏼

Als je in de app op het hoofdscherm via ‘Gemist op TV’ de wedstrijd afspeelt, zie je die statistieken niet. Als je afspeelt vanuit de gids zie je ze wel.

Volgens mij is dit een bug, maar voor nu een uitkomst voor jou. 🤷🏼

Maar dat werkt dus alleen als een programma al is afgelopen, als ik met een half uur vertraging kijk, hou ik het probleem dus. Dat is wat ik meestal doe, maar als ik nu de rust dan even wil doorscrollen, zie ik die tijdlijn met de balletjes. Hopelijk kan KPN er wat aan doen.

Hallo @Sportstatistieken uitzetten, dat verpest het dan wel. De optie om het uit te zetten bij Terugkijken zou wel handig zijn. Ik ga het voorleggen bij de technici die met de app bezig zijn. 

Nog niet opgevallen. Maar ja. Ik kijk sport live, zeker als de wedstrijd nog bezig is, en dan is het nog niet bekend. Dat kwartiertje pauze is lekker voor drankje en toilet bezoek. Hoef je tijdens de wedstrijd ook niet te pauzeren. 

➡️ Ik neem aan dat je dan kijkt via smartphone of tablet? (Dan kijk ik van het weekend es met de telefoon erbij; tablet heb ik niet)

Want via de ontvanger, smart-tv app en laptop (browser!) zitten die statistieken er sowieso niet in. Dat zijn dan ook nog opties natuurlijk. 

De browser versie http://tv.kpn.com kun je via tablet ook gebruiken. Zeker zonder statistieken. 

Ik heb een wedstrijd aan via de telefoon. Maar waar zie je die statistieken dan? 

Ik zie het niet op vol beeld (TV beeld is geblokkeerd voor screenshots)

En ik zie het ook niet in portret modus. 

B.t.w. deze twee clubs heb ik niet aan staan in de app op volgen.

He Peter, deze balletjes bedoel ik.

Dat is met terugkijken? Want ik keek live, express met 10 minuten vertraging. 

En Mogelijk moet je ook minimaal 1 club in zo'n wedstrijd volgen in de app. 

Met die keuken kampioen wedstrijden was het niet. 

Maar vanavond live gezien bij Ajax-psv en Feyenoord-AZ.

Waarom kijk je niet gewoon live als je dat al bijna doet? Live is het naar mijn mening ook het leukst. 

Dat is met terugkijken? Want ik keek live, express met 10 minuten vertraging. 

En Mogelijk moet je ook minimaal 1 club in zo'n wedstrijd volgen in de app. 

Het is niet noodzakelijk om terug te kijken om gebruik te maken van de statistieken. De statistieken zijn er enkel voor de Eredivisie en niet voor de Keuken Kampioen wedstrijden. Wellicht dat dat nog toegevoegd gaat worden in de toekomst. 

Reageer