Skip to main content

Sinds een week werkt op onze beide ontvangers de Spotify app niet meer naar behoren. Dat wil zeggen: na het selecteren van een liedje speelt het niet af en wordt random om de paar seconden op een ander nummer geselecteerd (ook niet afgespeeld). Er lijkt iets software matig niet in orde. Uitloggen en zelfs opnieuw installeren van de app heeft niet geholpen. Op de telefoon werkt de app wel gewoon zoals het hoort. Iemand een idee of oplossing? 
 

 

Niemand met hetzelfde probleem?


Voer eerst een frisse start uit op beide KPN interactieve TV boxen. 

En als je dat gedaan heb dan moet de spotify weer goed werken en spelen op 2 KPN interactieve TV boxen.  En is dat gelukt?


Helaas, ik heb de ontvanger teruggezet naar fabrieksinstellingen maar het probleem is niet opgelost.


@gwhpeters welke ontvanger heb je? Op DIW7022 werkt spotify zoals gewoonlijk


Wij hebben ook twee keer de DIW7022, heel vreemd. Jammer dat ik er geen filmpje van kan maken en hier kan delen. 


Misschien kunt u Spotify casten vanaf de telefoon naar se DIW7022? Die heeft namelijk een ingebouwde Chromecast. Hopelijk werkt het dan wel goed, @gwhpeters.


Helaas, wat ik ook probeer het werkt niet. Heel frustrerend, misschien dat het bij een update verholpen is. Komt er op korte termijn een update wellicht?


@gwhpeters Dat is inderdaad een vreemd en specifiek probleem. Ook hier lijkt die het gewoon te doen. We updaten met regelmaat de ontvanger maar dit is wel heel specifiek. Speelt probleem nog steeds?


Dag Remco, ja het is echt vreemd en kan er ook nergens een oplossing voor vinden. Op de pc en mobiele telefoons werkt het allemaal zoals het hoort. Gisteren de Tv+ app ge-update en helaas blijft het probleem zich voordoen. 


Uit het niets werkt het weer zoals het hoort. Heel apart, maar fijn dat het weer werkt!


Dat is fijn om te horen @gwhpeters. Sorry dat ik dit even niet kon verklaren maar ik ben blij dat alles weer werkt!


Geen probleem, het was ook een vage storing die niet te verklaren was 


Nou hier dus sinds gister ook een vage storing.  Hij blijft overspringen naar andere nummers en speelt niks af. Het probleem is alleen op de tv.   Het lijkt net of er iemand zit te irriteren.  Is er al een verklaring?


Precies wat ik had! Maar hier ging het vanzelf weer over. Heel vaag!Â