Skip to main content

Goedenavond

Wij komen er nu na jaren achter dat wij gratis Spotify hebben bij ons abonnement. 

Nu wil ik inloggen met e-mail en telefoon nummer maar hij pakt hem niet.  Ik heb ook geen activering code hoe kan ik dit nu voor elkaar krijgen? Kunnen jullie ons helpen?

 

Groetjes Henny en Mariska Schra

Hi Henny, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
Ik zie je reactie graag tegemoet. 


Henny, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Beste KPN,

Voor mij dezelfde vraag  ik zie in mijn gegevens dat ik gebruik kan maken van Spotify premium, maar ik krijg me nergens ingelogd. Wat zijn de stappen die ik hierin moet nemen. Mijn vriendin heeft wel al premium. Heeft dit er misschien iets mee te maken?

Ik hoor graag van jullie!

 

Mvg Jos Verstappen 

 


Hi @Jos Verstappen, welkom hier. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook voor jou nakijken hoe het zit, of dat misschien je vriendin dat account in gebruik heeft. :relaxed:


Dag Alex,

Het is al opgelost voor nu. Het is inderdaad mijn vriendin die gebruikt maakt van Spotify premium en daardoor trek ik voor nu aan het kortste eind. We gaan kijken of we iets kunnen doe qua Hunsel abonnement.

Alvast bedankt voor jouw reactie!


Ik krijg mijn spotify niet aan gemeld 


Heb premium bij mijn tel maar nooit een activatiecode gekregen


Ik krijg mijn spotify niet aan gemeld 

Ow noooo. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?