Skip to main content

Even nieuw leven in deze topic bij mij nog steeds 2 doorelkaar zowel tv of radio tegelijkertijd met spotify ik kan de zenders niet afsluiten. Ik kan wel mijn muziek via Bluetooth naar mijn NAD versteker sturen maar dat wil ik niet. Hoe lossen we dit op? 

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt aorigineel topic]

Heb je naar de aanslutingen van jou versterker nagekeken en alle audio kabels nagelopen? 

En heb je ook bluetooth aan en uitgezet? 

Laat dan bluetooth uit en laat de versterker poosje spelen op de tv geluid van jou TV. 

Daarna laat jou de versterker poosje spelen op de geluid van de radio. 

wis daarna alle apperaten in jou bluetooth app en stel alles opnieuw in je bluetooth app. 

En probeer dan of jou versterker goed dan blijft spelen. 

Veel succes nog. 


Het afsplitsen van het originele topic is weer helemaal niet handig in dit geval, alsof het één gebruiker is die dit probleem heeft. In plaats daarvan zou het fijn zijn als het probleem na minstens 8 maanden eindelijk eens bij TV+ Bekende bevindingen komt te staan.

Mocht je een betaald Spotify abonnement hebben zie dan ook Radio TV+ blijft doorspelen na casten Spotify voor een workaround. (Wat dus van datzélfde origineel afgesplits is, en wat je vast gelezen zou hebben als dat niet gesplits was. 🤬)


Het spelen op Spotify eerst uitzetten (bij bv MyTuner doe je dat met 'pauze’) en dan pas Spotify app netjes sluiten. Daarna verder luisteren met een radio kanaal via TV+ app.

Ik heb 't zelfde met Spotify op mijn telefoon. Blijft ook hardnekkig doorspelen. Heb dat in mijn ogen ook onnodige Spotify daarom weer eraf gegooid.