Skip to main content
Beantwoord

Springvloed op Beleef KPN

• January 21, 2025
  • 18 reacties
  • 196 keer bekeken

Ik volg al enige tijd op Beleef KPN de Zweedse serie Springvloed. Geweldig goed! Maar afgelopen ma (20 jan) kreeg ik wel de aankondiging op kanaal 41, maar de aflevering (sezoen2, afl 3) ging niet van start. Het scherm bleef groen met het Beleef KPN logo erop. Jammer!

Vanochtend een uur gebeld met een servicemedewerkster, maar die kon het probleem niet oplossen. Ze heeft er een melding van gemaakt, dus hopelijk gaat iemand van KPN er mee aan de slag. Het zit in elk geval niet in mijn apparatuur thuis, Het lijkt er meer op dat iemand in de “KPN-studio” vergeten heeft de videoband klaar te zetten…. klinkt wat ouderwets, maar je begrijpt wat ik bedoel. Zijn er meer van deze klachten over het niet kunnen bekijken van de serie Springvloed? Ik ben benieuwd,……

Beste antwoord door Erik van KPN

Hey ​@Ton Bouw, welkom! Dank dat je dit hier ook even meldt. Ik heb het doorgegeven aan onze tv mensen. Als ik van hen reactie heb laat ik het weten! 

Het zou vanavond bij de nieuwe aflevering goed moeten gaan. Ik hoor het graag als het toch niet werkt. 

Voor Erik, vanavond was er wel uitzending op Beleef. 

Top! Goed om te horen, Peter.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

18 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • January 21, 2025

Hey ​@Ton Bouw, welkom! Dank dat je dit hier ook even meldt. Ik heb het doorgegeven aan onze tv mensen. Als ik van hen reactie heb laat ik het weten! 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 21, 2025

3 kwartier onderstaande beeld is niet boeiend inderdaad. 

Alle series die kpn uitzendt via Beleef zijn ook on demand, onder Series, beschikbaar. Kijk de aflevering daar dus maar even. 

• Deelnemer
  • January 22, 2025

Ik heb het opgenomen maar bij het terugkijken zat ik ook naar een groen scherm te kijken. Ontzettend balen!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 23, 2025

Zoals gezegd. Kijk de aflevering even on demand. Of meteen de hele serie.

• Deelnemer
  • January 23, 2025

Voor degenen die geen on demand hebben: er zit niets anders op dan te wachten tot aflevering 3 er opstaat. Hopelijk nog zo op tijd, dat het nog terug te zien is en voordat aflevering 4 wordt uitgezonden.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 23, 2025

Alle kpn kijkers hebben dat on demand aanbod "series" via hun ontvanger ​@Baukje058 .

In de gids kan en zal het niet meer toegevoegd kunnen worden, want dat moment ligt in het verleden. 

Hopelijk schuiven ze hem door.

• Deelnemer
  • January 23, 2025

@PeterG 

Hoi Peter, 

Ik heb gezocht maar Springvloed staat bij mij niet onder series, niet bij het basispakket en niet in het pluspakket als ik via het menu van de tv zoek. Op het pluspakket heb ik overigens geen abonnement, maar ik kan wel zien welke series daarop staan. Zoek ik online via tv.kpn of in de kpn.tv+ app dan vind ik de aflevering ook niet. 
Zoek ik verkeerd?
Groet, Baukje

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 23, 2025

Alleen via de ontvanger zelf zit ie erin.

Gebruik de zoekfunctie (vergrootglas) of ga direct naar Misdaad onder genres.

Dus niet eerst basispakket of pluspakket kiezen. Dan kom je 'm en andere niet tegen.

• Deelnemer
  • January 23, 2025

Nope. geen succes. Kan aan twee dingen liggen: oude ontvanger, of omdat ik geen smart tv heb. Vandaar dat ik het ook probeerde via de app en internet. Als het aan de smart tv ligt, moet ik toch maar eens om me heen gaan kijken...

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 23, 2025

@Baukje058 

Ah, oudere ontvanger.

Ik zie dat je wel het pluspakket moet hebben. 

Kies MENU en dan “series”. Daarna pluspakket. Dan bovenaan het scherm genres: en dan staan seizoen 1 en 2 onder Misdaad en Mysteries.

Via de LAPTOP zit ie er ook in

https://tv.kpn.com/details/5047875.4/springvloed (seizoen 1 en 2)

• Deelnemer
  • January 23, 2025

Bedankt Peter, ik ga er niet speciaal het pluspakket voor nemen. Krijg ik er nog 25 zenders bij, ik heb er nu al veel te veel:). Maar bedankt voor je uitleg, ben weer wat wijzer.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 23, 2025

Als je een mobiel abonnement bij kpn hebt of neemt krijg je het pluspakket t.w.v. € 9,99 p/m gratis. En afhankelijk van de grootte van de data-bundel € 2,50 , 5,00 of 7,50 korting op het mobiele abonnement als je ook kpn internet thuis hebt (wat je dus hebt).

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • January 27, 2025

Het zou vanavond bij de nieuwe aflevering goed moeten gaan. Ik hoor het graag als het toch niet werkt. 

• Deelnemer
  • January 27, 2025

Ik kijk het nu via KPN Plus.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 27, 2025

Het is toch pas om 20:30 op kanaal 41​@Hilburt?

Of bedoel je dat je nu on demand kijkt via "series"?

• Deelnemer
  • January 27, 2025

Ja klopt. On Demand.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 27, 2025

Daar is geen probleem mee.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 28, 2025

Top! Goed om te horen, Peter.