Skip to main content
Vraag

Stilstaand beeld bij opnames bekijken of bij Terugkijken

• April 3, 2025
  • 10 reacties
  • 111 keer bekeken

Sinds enkele weken weer in de avond stilstaand beeld bij opnames terug kijken  en bij gewoon terug kijken. Alles al  geprobeerd . Wie weet de oplossing?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 3, 2025

Dat is vervelend. 

Je zegt weer. Ik kan echter geen eerdere melding hier van je vinden. Derhalve de vraag welke ontvanger je gebruikt? Of de app?

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Goedemorgen ​@MRoskam welkom op de KPN Community. Ik zie dat Peter je een paar goede vragen stelt. Maak je gebruik van de ontvanger of de app in deze? En ontvang je ook iets van een foutcode in beeld en ervaar je deze problemen ook wanneer je tv kijkt?

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 7, 2025

Ik gebruik de ontvanger met kabel. Alleen problemen bij terugkijken en opnames bekijken.

Vooral in de avond na 19.00 uur. Ontvanger is DIW 7022. Heb dit ook al 2x telefonisch gemeld, monteur is ook nog geweest. Heb ongeveer 20 mibit per seconde wat binnenkomt in huis.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 7, 2025

Een stream is bij opnames en terugkijken ~ 6 Mbps. Dus 20 is voldoende. Je doet verder niks anders op zo'n moment? Of iemand anders in huis?

Ontvanger al eens herstart?

5 seconden de stand-by knop op de afstandsbediening ingedrukt houden en voor Opnieuw opstarten kiezen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 7, 2025

Ontvanger heb ik inderdaad al een paar x herstart. Er zit dan niemand in huis op internet dat is ook zo bijzonder hieraan.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 7, 2025

Bij herstarten ontvanger kán dat helemaal niet. Internet vast en wifi zou dan gewoon moeten blijven werken.

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 7, 2025

ik bedoel dat ik de ontvanger al vaker herstart heb in het verleden.

En als de tv vastloopt met terugkijken er verder niemand op het internet zit.

• Nieuwkomer
  • May 1, 2025

Ik heb dezelfde klacht. Ongeveer 2 maanden geleden nieuwe kpn tv+ box gekregen vanwege wijzigen abonnement en niet tevreden. Ik wilde mijn oude Arcadyan HBM2260 liever houden, maar dat kon volgens de medewerker niet, maar hier had ik nooit dit probleem mee. Resetten naar fabrieksinstellingen, herstarten of opnieuw netwerk koppelen helpt allemaal niet.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 1, 2025

Mijn dochter heeft sinds vorige week ook last . Dus KPN waar ligt dit aan?

Bij ons is het nog steeds niet helemaal over helaas.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Wat vreemd dan. Ook volstrekt willekeurig weer bij jouw dochter? Ik zou dan toch even contact zoeken met de klantenservice zodat dit 1-op-1 nog eens nagekeken kan worden. Dat kan  via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt!