Skip to main content

Probleem dat de TV stil staat en dan even uit gaat treedt regelmatig op bij het wisselen van een zender.

Al een aantal keren gemeld maar nog geen oplossing.

Hoi @KeesVi, we denken hier in onze community graag met je mee.

Kan je daarvoor meer informatie delen hier? Hoe kijk je tv: via tv of via een ander apparaat (merk/type)? Als je kijkt via een tv-ontvanger: welke tv-ontvanger heb je? Hoe is deze aangesloten op je modem en op je televisie? Hoe gaat het met andere functies zoals terugkijken of eventueel opnames kijken? Alle details zijn welkom, zo kunnen we je hier beter op weg helpen.


Hallo Alexandra, ik kijk TV op een Samsung QLED 4K tv. De TV ontvanger is de Arris VIP5202 van KPN. 

TV ontvanger met HDMI kabel verbonden. En ook verbonden met een Cat 5 kabel naar het modem, de BOX 12. Terugkijken en opnames kijken gaat goed.


Dankjewel voor de extra informatie @KeesGouda!

Dat klinkt goed, is de tv-ontvanger rechtstreeks met de cat5 kabel op het modem aangesloten, of zit daar nog andere apparatuur tussen? Gebeurt dit wegvallen van het beeld altijd bij zappen, of soms? Heb je één of meerdere tv-ontvangers thuis? En als je de tv-ontvanger een frisse start geeft, maakt dit verschil?


Bedankt voor je reactie. De tv-ontvanger is rechtstreeks verbonden met het modem, geen extra apparatuur. Het wegvallen gebeurt niet elke dag. Als het gebeurt dan  blijft het die avond wel misgaan als je wisselt. Binnenkort zal ik de frisse start uitproberen. Dan hoor je van me hoe het afloopt


Reageer