Skip to main content

Nieuwe gebruiker Maanver

Ik ben sinds kort over op KPN waar me bij het verkoop praatje duidelijk werd gemaakt dat ik voor boven een tv kastje kreeg en beneden met de app. kon kijken, zonder verdere kosten geen probleem hierop heb ik een 2 jarig abonnement afgesloten.

De monteur kwam instaleren en constateert dat er geen netwerkkabel naar boven gaat, hiervoor moest er een wifi versterker tussen a € 61,50, de tv beneden is bekabeld (cat6 ) hier heb regelmatig stilstaand beeld en kan video niet laden (403-10146-46) wat een probleem van KPN is. ik heb nog nooit zo vaak de tv uit en weer aan moeten zetten.

Ik heb hierover gebeld en moest dan een tv kastje erbij nemen (voor een half jaar gratis) ik weet niet wat ik hiervan moet vinden lijkt me dat KPN dingen beloofd en deze dan ook waar moet maken.

 

Code is fout moet 403-10146-64 zijn


Heb je toevallig niet nog een kpn connectie kit liggen (ethernet over wandcontactdoos)?
hoewel mij in de winkel werd verteld dat dit niet werkt met de nieuwe box (had mijn oude zo aangesloten), werkt dit perfect…. 

ben geen fan van dit soort dingen via WiFi te moeten regelen!


Hoi @Maano. Wat vervelend dat de tv-ontvanger boven niet kan worden aangesloten d.m.v. een netwerkkabel. Is er geen mogelijkheid om alsnog een kabel naar boven te trekken? Wellicht is het een oplossing om de tv-ontvanger van boven te verplaatsen naar de televisie beneden en bekabeld aan te sluiten en de app te gebruiken op de televisie boven? Het beste is om voor elke tv in huis te kiezen voor een tv-ontvanger, dan heb je naast hogere stabiliteit en meer functionaliteit ook nog eens betere beeldkwaliteit.


Hallo Vikash,

Dank voor je reaktie, ik heb idd een netwerkkabel naar boven aangelegd, de tv boven is echter geen smart tv vandaar dat deze niet op de app werkt. Gisteravond hadden we zeer slecht beeld op de tv beneden.

wat ik gewoon niet korrekt vind, is dat mij wordt verteld dat het allemaal werkt, (jij zegt nu dat je voor iedere tv beter een kastje kunt gebruiken wat ik ook denk) nu blijkt dat ik extra kosten krijg ben ik bijna net zo duur uit als bij Ziggo, en had dat zeker mijn beslissing om over te stappen beinvloed, en geen tweejarig contract af gesloten, ik verwacht dat KPN het oplost en de belofte waar maakt ik betaal uiteindelijk voor een goed product.

Met vriendelijke groet,

Maano


Ik begrijp jouw reactie maar op het KPN Forum pakken wij geen individuele cases op. Wij kunnen jou daarom via deze weg hier niet in verder helpen. We zijn een platform waar voornamelijk de klanten elkaar helpen. Je kunt altijd proberen om 0800 0402 te bellen en je verhaal te doen en/of een klacht laten aanmaken hiervoor. 


Reageer