Skip to main content

Zo dan maar hier. Situatie 2 kpn tv boxen zelfde beiden. Box boven geen enkel probleem. Gisteren 10 augustus gebeld met deze klacht, helpdesk modem herstarten niet geholpen toen met behulp van de helpdesk de tv ontvanger factory reset uitgevoerd niet geholpen. Kwam alleen een probleem bij kon met de afstandsbediening het volume niet meer wijzigen. Mijn tv stond er niet bij en zegt de helpdesk ik denk dat u tv stuk is, ik heb gezegd zo in eens, want voor de factory reset deed die perfect.  Na veel lezen op het kpn fora kreeg ik de tip selecteer een samsung tv volg de aanwijzingen op het scherm en volume doet het weer. De tv stuk aan me hoela helpdesk kpn. Maar het blijven stilstaan beelden blijft. Videoland app draait prima. Terug kijken vanuit de gids doet het ook prima. Het tv kastje boven aangesloten beneden doet het prima.

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Ik gok op de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

 

Wat zit er precies allemaal tussen de KPN tv ontvanger en de Experiabox of Box12?

Vooral een DVS kan voor dit soort problemen zorgen, maar ook een switch zonder IGMP Snooping.


Welke KPN tv ontvanger heb je?

Ik gok op de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

 

Wat zit er precies allemaal tussen de KPN tv ontvanger en de Experiabox of Box12?

Vooral een DVS kan voor dit soort problemen zorgen, maar ook een switch zonder IGMP Snooping.

Bovenste klopt

Het zal niet van belang zijn wat er tussenzit daar de ontvanger van boven het perfect doet beneden. En de ontvangers zijn identiek aan elkaar. En voor de beeldvorming de boxen zijn rechtstreeks in het modem aangesloten. En heb de poorten met de Box ook omgewisseld.


Het is zelfs heel erg belangrijk wat er precies tussen de KPN tv ontvanger en de Experiabox of Box12 zit. 

 

Er zit dus geen Switch of DVS tussen begrijp ik. 

 

Het is gebeurd na een factory reset begrijp ik.

Doe deze dan nogmaals, het kan ook daar fout zijn gegaan.


Het is zelfs heel erg belangrijk wat er precies tussen de KPN tv ontvanger en de Experiabox of Box12 zit. 

 

Er zit dus geen Switch of DVS tussen begrijp ik. 

 

Het is gebeurd na een factory reset begrijp ik.

Doe deze dan nogmaals, het kan ook daar fout zijn gegaan.

Sorry nee het probleem wat er is ontstaan en inmiddels is opgelost was dat ik geluid niet meer kon bedienen na een factory rest. Het probleem waar ik voor belde was voor stilstaand beeld, en dit is nog niet opgelost. En de box van boven naar beneden geplaatst doet perfect.


Dus als ik het goed begrijp, geeft de KPN TV+ Box die je beneden had staan boven dezelfde problemen als beneden? Terwijl de KPN TV+ Box van boven het perfect doet beneden. Dan lijkt het mij dat er iets mis is met de KPN TV+ Box. In dat geval raad ik je aan nogmaals te bellen met 0800 0402. Mijn collega kan je verder helpen.


Reageer