Sinds enkele dagen heb ik af en toe stilstaand beeld op de Tv+ box met name op de zenders RTL4 en SBS6
Even staat het beeld stil, bij de andere zenders heb ik dat nog niet bemerkt.
Ik heb de tv+ box al 2 x opnieuw opgestart.
Hij deed het de laatste tijd goed,alleen de laatste dagen deze storing.
Groet
Beste antwoord door Bram van KPN
Biertie schreef:
Het mag toch niet zo zijn dat je regelmatig een reset moet doorvoeren?
Dit klopt. Als het vaker voorkomt, laat het dan hier weten. Hou ook zo nauwkeurig mogelijk bij op welke momenten dit gebeurt. En of er andere omstandigheden zijn. Zoals hoeveel mensen op dat moment internet gebruiken.
Maakt u gebruik van een zwart glasvezel kastje in de meterkast en staat daar Power Glas en Alarm op onderelkaar? Zo ja, zou u dan eens willen proberen het reset knopje te vinden en in te drukken met een pincet of ander klein voorwerp. Het is erg lastig vinden op zwart plastic het zit onderop naast de stroomkabel klein gaatje met Reset.
Ik heb zelf nog geen flauw idee waarom dit het probleem verhelpt maar ik heb het al tig keer gedaan bij klanten en het probleem was per direct opgelost.
Het mag toch niet zo zijn dat je regelmatig een reset moet doorvoeren?
Dit klopt. Als het vaker voorkomt, laat het dan hier weten. Hou ook zo nauwkeurig mogelijk bij op welke momenten dit gebeurt. En of er andere omstandigheden zijn. Zoals hoeveel mensen op dat moment internet gebruiken.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.