Skip to main content
Vraag

Stilstaand beeld wel geluid tijdens live TV kijken

• April 6, 2025
  • 1 reactie
  • 61 keer bekeken

Geluid is live. Maar het beeld is stilstaand op alle zenders. Ik heb hier al gelezen over beeldinstellingen, die heb ik goed staan. Maar iets over HDS of welke letters het ook waren kan ik niet vinden. Inloggen in de app van mijnkpn gaat niet omdat er aan gewerkt wordt. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? Ik heb momenteel spijt als alle haten op mijn hoofd dat we van ziggo naar kpn glasvezel gegaan zijn. Als nou ook het internet op mij telefoon goed zou werken. Maar ook daar verkies ik Vodafone. Opnieuw opstarten van alles heb ik trouwens ook al gedaan. En via de kpn website kom ik ook niet verder dan de vraag: welk probleem heb je met je beeld? Na aanvinken en verder klikken gebeurd er niets. 

Update: als ik pauzeer en dan weer op play klik dan is er beeld en geluid. Hier zit dan maar seconden tussen met live kijken. Ga ik dan weer live kijken is er hetzelfde probleem als eerder

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi en welkom ​@Werik. Ik snap dat je je het abonnement en dan vooral ervaring van tv-kijken niet zo had voorgesteld. 

Heb je een helemaal nieuw abonnement en zo ja, sinds wanneer is het actief? MijnKPN en servicetools kunnen inderdaad pas goed helpen als een abonnement helemaal actief is, en er geen aanvraag of wijziging meer open staat. Bij een net nieuw abonnement kan het zijn dat de oorspronkelijke aanvraag net na de start van je abonnement nog even open staat en afgerond moet worden in onze administratie. Dat gaat vanzelf, maar kan een paar dagen tussen zitten soms.

Kan je meer vertellen over jouw thuisnetwerk: Welke tv-ontvanger en welk modem heb je? Hoe is de tv-ontvanger aangesloten op je modem? Zit er nog andere apparatuur tussen (zo ja, welke)? En ik ben ook benieuwd naar hoe het gaat met je internetverbinding: als je een speedtest doet, welke snelheid haal je dan? Liefst via een bekabelde verbinding, dat geeft het beste beeld van je verbinding.

Voor snellere hulp, of als je het makkelijker uitleggen vindt op die manier, kan je ook een belafspraak maken. Een van mijn collega's belt je dan terug wanneer het jou uit komt, en helpt je verder dit op te lossen.