Skip to main content

al bijna 1 jaar, nadat we een andere ontvanger kregen, hebben we veel last van stilstaand en haperend beeld. Iedere keer horen we weer hetzelfde verhaal, ook2nieuwe ontvangers gehad, van beurzen merk,  omgewisseld van boven naar beneden,  maar hielp allemaal niks.  3x zouden ze er een case van maken, ja 3x, dan zou er een monteur komen. Maar die moet nog steeds komen.  We waren al overgestapt naar Delta, maar door problemen van Delta, is dit geannuleerd,  ook die houden hun woord niet, wie kan je wel vertrouwen. We hadden voor deze kleine ontvangers, een wat grotere, nooit geen problemen, en nu deze dagen, slecht opstarten, geen beeld, je hoort af en toe stemmen. Valt vaak uit, wel opstarten, we betalen ruim 70 euro, voor wat,  voor slecht beeld en geluid. Dan vraag je om compensatie, voor de rommel, die ze hebben. Die krijg je niet. Wie weet er een goede,  behalve Ziggo, dat mag van KPN hier niet pglasvezel. Ook met Ziggo nooit problemen. KPN heeft nu een nieuwe ontvanger???? Maar laat er niks over los, wel duur betalen, maar helpen doen ze niet, zolang hun het geld maar opstrijken

Goh, als ik al een jaar lang televisie problemen had, zou ik ook niet blij zijn. Heel goed dat je contact met ons opneemt, ​@Polly1964. Ik denk graag met je mee! Ik ga je een aantal vragen stellen en ik wil je vragen om deze allemaal te beantwoorden. Dit kan mij helpen het probleem te achterhalen en zo tot een oplossing te komen.

• Welke tv-ontvangers heb je?
  • Hebben de tv-ontvangers de nieuwste softwareversie?
  • Heb je de tv-ontvangers ook al eens een frisse start gegeven?
  • Je hebt er 2, begrijp ik. Heb je op beide tv-ontvangers problemen? Of speelt het probleem op 1 locatie?
  • Hoe heb je de tv-ontvangers aangesloten? Maak je gebruik van wifi, kabel of een draadloze verbindingsset?
  • Heb je problemen tijdens Live televisie kijken of juist (ook) tijdens terugkijken en/of opnames bekijken?
  • Welk modem heb je in bruikleen?
  • Heb je je het modem al eens een reset gegeven? Hoe je dit doet, lees je hier: Reset modem.
  • Begrijp ik het goed dat je glasvezel hebt? Zo ja, heb je het glasvezelkastje ook al eens stroomloos gemaakt?

Ik wacht je reactie af!

- Sagemcom

DW 7022, Artnr. 849054

Serienummer. 722442033737

- bijna elke maand

- bijna wekelijks/ dagelijks

- beide , ook al gewisseld 

- via kabel,  ook al eens wifi

- live kijken,  opnames

- V10

- Geen glasvezel, wou KPN niet in Vroomshoop,  

- kastje werkt niet van glasvezel