Skip to main content

Stilstaand of haperend beeld, probleem oplossen loopt continu vast.

Dag ​@Karma2019 gaat dit over de tv ontvanger of over de tv app?

Tv ontvanger en de mijn kpn app blijft hangen bij de stap " slecht of haperend beel" 4 a 5 keer geprobeerd.

1. Welke KPN tv ontvanger heb je?
  2. Hoe is deze verbonden met de Experiabox of Box12? of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen.

Hoi ​@Karma2019, welkom op onze community! We denken graag even mee! Kun je de vragen van Joop hierboven beantwoorden?

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hoi ​@Karma2019, we hebben je topics even samengevoegd, ik heb ook de gevoelige informatie even van je foto verwijderd. We denken graag even mee maar ik ben toch wel benieuwd naar de vragen die ​@joop2011 stelt. Kun je dit toelichten?

1. Welke KPN tv ontvanger heb je?
  2. Hoe is deze verbonden met de Experiabox of Box12? of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen.

Zwarte kastje herken ik niet.

De KPN modem / router, is dat de Box12? (graag foto voorkant)

En:

Hoe is de KPN tv ontvanger verbonden met de KPN modem/router? of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen.

Dat is een Sneller internet buitengebied 4G modem ​@joop2011 

En volgens mij is het een V10, maar ik ben ook wel benieuwd welke kleur de lampjes branden!

tv ontvanger is via kabel aangesloten met router 

Welke snelheid heb je zonder aangesloten 4g modem want het zou zo maar kunnen dat de haalbare snelheid te laag is. Het 4g modem doet niets met tv streams.

Je kunt dit testen op kpn.com/speedtest ​@Karma2019 

Reageer