Skip to main content

Stingray Easy Listening is niet altijd easy listening muziek

• January 28, 2025
  • 4 reacties
  • 86 keer bekeken

goedemorgen ik heb van jullie de hele dag Stingray aanstaan op easy listening en toch komt een heel vaak een plaat voorbij want ik was herrie. Zie als ik om easy listening vraag dan is het easy listening. Kunnen jullie daar eens naar kijken? Vriendelijk dank

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • January 29, 2025

Hi Eduardo! Welkom op de KPN Community. Ik snap dat je daar dan niet op zit te wachten, al blijft muziek natuurlijk altijd een persoonlijke smaak. Ik moet je eerlijk bekennen dat wij als provider dan niet direct invloed hebben op de programmering van Stingray. Je kan altijd even contact met ze opnemen.

• Nieuwkomer
  • May 1, 2025

Heeft er iemand storing met SRAY zenders in Zeewolde?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 1, 2025

Doen ze het alle 50 niet ​@Biotoop ?

Welk nummer is er gedraaid wat jij niet onder easy listening schaart ​@eduardo2020 ? Op 914 dus.

( met een Android telefoon kun je er heel eenvoudig achter komen wat er op het moment draait. Tik op het Google microfoontje en vervolgens op nummer zoeken. Houd je telefoon enkele seconden bij de speaker. )

KPN bepaalt de playlist niet.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ik heb even willekeurig een paar kanalen getest ​@Biotoop en kom ook niet direct wat tegen. Zou je dit verder kunnen toelichten?