Skip to main content
Beantwoord

Stopt Dynasty na het 3e seizoen?

• January 27, 2025
  • 6 reacties
  • 151 keer bekeken

Ik kijk nu het 3e seizoen van dynasty, geweldige serie. Maar als ik in de gids vooruit kijken zie ik dat er na seizoen 3 geen dynasty in de gids staat? Is er een stop? Ik had gelezen dat alle seizoenen achter elkaar uitgezonden zou worden, ik hoop dus dat het hier niet stopt. Het zou mooi zijn als Dallas ook ooit eens terug komt, is volgens mij nog nooit herhaald. Ik kijk er naar uit.

Beste antwoord door Henk2304

Ik zoe in de gids dat seizoen 4 er nu wel instaat ,zie alleen dat ze aflevering 23 van seizoen 3 overslaan 😄

En nu staat aflevering 23 er twee keer in en wordt 24 overgeslagen. Seizoen 4 afleveringen 1 en 3 staan er ook in maar 2 dan weer niet. Kortom een zootje bij ONS. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@afwijkend welkomst geschenk, Dynasty heeft volgens Wikipedia 9 seizoenen. Dus na seizoen 3 is er nog wel meer. Waar kijk je het? Wij gaan niet over wat de zender uitzend, als zij besluiten dat het stopt, dan hebben wij daar geen invloed op.

Ik zoe in de gids dat seizoen 4 er nu wel instaat ,zie alleen dat ze aflevering 23 van seizoen 3 overslaan 😄

• January 29, 2025

Waar kijk je het?

In de EPG van een niet-kpn aanbieder zie ik dat het op ONS en op VOX wordt uitgezonden, op beide stations op exact dezelfde tijden.

• Antwoord
  • January 30, 2025

En nu staat aflevering 23 er twee keer in en wordt 24 overgeslagen. Seizoen 4 afleveringen 1 en 3 staan er ook in maar 2 dan weer niet. Kortom een zootje bij ONS. 

• January 31, 2025

En nu lijkt het allemaal eindelijk goed te staan. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi allemaal, Het is natuurlijk jammer dat de serie stopt na het derde seizoen. Misschien is het ook hier even te delen dat er een update is van onze KPN TV+ Launcher. Je kunt nu in één keer alle seizoenen van een serie opnemen. Nieuwe afleveringen van toekomstige seizoenen worden automatisch toegevoegd. 

KPN TV+ Box & Soundbox: Update naar launcher versie 1.201.2