Skip to main content

Vorige week lag deze radiozender JND er ook al een dag uit. Na herstel blijft de radiozender haperen.

Kan hier naar gekeken worden? Wordt dit niet gemonitord?

Hij hapert flink inderdaad. (Nu 16/12; 21:10)

Hoi ​@Sebas14. Bedankt voor het melden van de problemen met radiozender JND op kanaal 834. Ik heb de zender zojuist zelf getest en hier werkt hij zonder haperingen. Het lijkt erop dat het probleem inmiddels is verholpen door KPN. Kunnen jullie laten weten of de zender bij jullie ook weer goed werkt?

Hoi ​@Sebas14. Bedankt voor het melden van de problemen met radiozender JND op kanaal 834. Ik heb de zender zojuist zelf getest en hier werkt hij zonder haperingen. Het lijkt erop dat het probleem inmiddels is verholpen door KPN. Kunnen jullie laten weten of de zender bij jullie ook weer goed werkt?

Jazeker, hier is het haperen weg en bij deze opgelost.

Te vroeg gejuicht. Zit weer flinke haperingen bij radio JND ​@Vikash van KPN 

​@Sebas14 Ik heb het opnieuw getest en hier stottert het geluid niet, maar we zijn inmiddels ook al 2 dagen verder. Stottert het geluid nog bij jou?

​@Sebas14 Ik heb het opnieuw getest en hier stottert het geluid niet, maar we zijn inmiddels ook al 2 dagen verder. Stottert het geluid nog bij jou?

Vanochtend haperde hij weer en vanavond weer niet. Het is wisselend. Ik ga het de komende dagen even pijlen nog voordat we definitief zeggen dat het opgelost is.

Reageer