Skip to main content
Beantwoord

Storing: foutcode avs-500-5005


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

113 reacties

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 24 augustus 2020

Krijg al uren lang deze code en kan niets doen. Ook de menuknop werkt niet.

Code 500-5005

Hoe lang gaat dit duren?

 

Thx


  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 24 augustus 2020

Zet je TV ontvanger gedurende min 2 minuten uit en start opnieuw op, in veel gevallen doet hij het dan weer (was een storing bij foutcode AVS 500 5005, foutmelding sturen heeft geen zin evenzo doet herstel het ook niet.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 24 augustus 2020

Bedankt, ga het proberen

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 24 augustus 2020
Mainrama schreef:

Ook in Helmond geen oplossing voor deze foutcode en wordt door KPN ook niet als algemene storing gemeld zie ik. Wordt tijd voor actie Kpn!

Alles gereset en het werkt nu weer 


  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 24 augustus 2020

Henk het werkt weer! Ben jij soms van nu KPN?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


  • Topper
  • 24 reacties
  • 25 augustus 2020

Gisterenavond (24-8) kreeg ik dit scherm toen ik naar het opnamemenu wilde gaan.  De hele avond kon ik geen opgenomen programma’s terugkijken! Vanmorgen was het fenomeen verholpen.  Ik heb dit nooit eerder gehad. Ik heb overigens maar 5% van de beschikbare toegewezen opname-ruimte in gebruik. Kan dit aan de nieuwe TV-gids liggen?

 

 


PeterG
Superuser
  • 61158 reacties
  • 26 augustus 2020

@edouard48 

Er was in avond van 24 aug. een storing op het ITV platform.

Diverse klanten kregen hun opnamelijst niet en/of konden niet inloggen op de app of tv.kpn.com. Is later die avond weer herstelt.

Lag niet aan het nieuwe menu of tv-gids.


  • Topper
  • 24 reacties
  • 26 augustus 2020
PeterG schreef:

@edouard48

Er was in avond van 24 aug. een storing op het ITV platform.

Diverse klanten kregen hun opnamelijst niet en/of konden niet inloggen op de app of tv.kpn.com. Is later die avond weer herstelt.

Lag niet aan het nieuwe menu of tv-gids.

Bedankt voor je snelle reactie en antoord!


  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 26 augustus 2020
Fannytje schreef:

pff wanneer is de storing 500-5005 verholpen? 

Nu al 3x gereset en stroom er vanaf gehaald en werk nog steeds niet. Kan niet eens normaal jn mijn menu komen…

 

Vandaag viel het zwarte tv en radiokastje weer uit.

zou dat dezelfde storing zijn.

afgelopen maanden verschillende keren uitgevallen.

Wil zondag formule 1 kunnen kijken op Ziggo of RTL Duitsland.
 


  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 26 augustus 2020

Ook opnames deed het niet bij fout code 500-5005


  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 29 september 2020

Ik heb AVS-500-10000 bij terug kijken kan iemand uitleggen wat het is. Heb de tv kastje geüpdatet?


  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 12 oktober 2020

Hier precies dezelfde foutcode (500-10000) en kan de hele tijd niks doen, je kunt je opnames niet bekijken of tv gids inzien, zelfs netflix is niet op te komen, telkens zie je zie verdomde foutcode!!

Kut KPN!!!! Wel bakken met geld incasseren maar service is er niet meer bij!! 
ja lullige smoezen en dezelfde uitvluchten die je altijd al hoort. Het wordt tijd dat KPN op zijn bek valt en iedereen overstapt naar een andere provider. 


  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 12 oktober 2020

Zijn die HMB2360  tv ontvangers van arcadyan nog wel up to date? Bouwjaar 2014 en 2017.

Of zijn er inmiddels andere modellen?

Doet het nu enkele dagen probleemloos, maar ben benieuwd wat kpn gaat zeggen wanneer er weer een storing is.

Alweer de kabel verbindingen? Of weer resetten?