Skip to main content
Beantwoord

Storing: gratis zender tweede kerstdag Ziggo Sport

  • December 26, 2019
  • 49 reacties
  • 753 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

49 reacties

  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 26, 2019

Ach KPN zal vast wel met een goedmakertje komen denk ik. Of reageren die niet op dit forum ?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 26, 2019

Hallo KPN

Na veel kerstbal precentjes met een vrouwelijke tint eraan dacht ik vandaag eindelijk de mannelijke slag te pakken te hebben met Ziggo sport 😄⚽️ maar wat denk je ligt het zowat complete dag eruit 😞 komt hier nog een vervolg op?   Mvg J

Admin: post verplaatst

 


  • December 27, 2019

Bij mij heeft Ziggo sport het de hele dag goed gedaan, maar ja, ik ben ook Telfort klant.:relaxed:

Admin: post verplaatst


Hoi Hoopvol! 

 

Dat had ik inderdaad gedaan. 

Ik heb ook een dikke 10 minuten vd 1ste helft kunnen kijken. Toen viel die uit. En moest ik ervoor gaan betalen. 

Maar fijn dat jij er wel gebruik van hebt kunnen maken. 

Admin: post verplaatst

 


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • December 27, 2019

Hallo allemaal. Ik zie dat gisteravond tijdens de Premier League: Leicester City - Liverpool het beeld op zwart is gegaan :see_no_evil: Dat is bijzonder knullig! Via de tv-ontvanger was het na 15 minuten niet meer mogelijk om de wedstrijd te volgen. Wel via de KPN iTV app. Niet ideaal, maar gelukkig een alternatief. 

Ik heb alle topics en posts naar 1 centraal topic verplaatst om jullie allen te informeren. Sorry voor het ongemak. Ik kan de live wedstrijd van gisteren niet meer goedmaken. Maar wie weet welke verrassingen nog komen uit de Eindejaarskalender. Die voor iedere itv-klant toegankelijk is.  


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 27, 2019

Ja en nu een cadeau krijgen waar je voor moet betalen :joy: jullie komen er wel erg makkelijk vanaf KPN. Stel ik zou een maandje niet betalen en andwoorden met mijn excuses en wie weet betaal ik volgende maand wel weer. Kijken hoe jullie er dan over denken ;)


Willempie65
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • December 27, 2019

Ik precies hetzelfde probleem, werd lekker gemaakt om gratis de wedstrijd Liverpool te kijken maar moest uiteindelijk kiezen om te betalen.....blij gemaakt met een dode mus door KPN


Willempie65
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • December 27, 2019

Leuke reactie🤔🤔🤔maar wat koop ik daarvoor?

Ik heb uiteindelijk ervoor gekozen om maar te betalen om die wedstrijd toch te kunnen zien. Krijg ik die 6eu nu terug van KPN?


Willempie65
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • December 27, 2019

Hallo allemaal. Ik zie dat gisteravond tijdens de Premier League: Leicester City - Liverpool het beeld op zwart is gegaan :see_no_evil: Dat is bijzonder knullig! Via de tv-ontvanger was het na 15 minuten niet meer mogelijk om de wedstrijd te volgen. Wel via de KPN iTV app. Niet ideaal, maar gelukkig een alternatief. 

Ik heb alle topics en posts naar 1 centraal topic verplaatst om jullie allen te informeren. Sorry voor het ongemak. Ik kan de live wedstrijd van gisteren niet meer goedmaken. Maar wie weet welke verrassingen nog komen uit de Eindejaarskalender. Die voor iedere itv-klant toegankelijk is.  

Lekker makkelijk deze reactie die eindejaarskalender staat verder vast, of is de verrassing 1 maand gratis KPN compleet? Ik heb gisteren uiteindelijk 6eu betaald krijg ik die terug? 

 


  • Deelnemer
  • December 27, 2019

Jammer dat de zender (233) gisteren er mee stopte. We hadden ons er op verheugd. Niet iets beloven als je het niet waar kunt maken!


  • Nieuwkomer
  • December 27, 2019

Zo een goedkope reactie verwacht je toch niet van een vooraanstaand bedrijf als KPN! En er dan nog de volgende dag komen met een BETAALDE ACTIE, waar zijn jullie toch mee bezig …… pffff ! 
ben het hier kennelijk niet de enigste mee eens …..


  • Nieuwkomer
  • December 27, 2019

Slechte beurt van KPN. Misschien lag oorzaak wel bij Ziggo dat tenslotte het kanaal beschikbaar moest stellen aan KPN. Bewust stekker eruit bij Ziggo voor ontvangst door KPN? Kritiek komt alleen bij KPN terecht en Ziggo spint garen door teleurgestelde KPN klanten die overstappen naar Ziggo. Of ga ik nou uit van de kwade kant van de commerciële sector? KPN zou beter zelf alle Europese voetbalcompetities in één pakket kunnen aanbieden. Het is toch een gotspe dat je voor de ene helft en de andere helft daarvan apart moet betalen. Tip: bied een voetbalkanaal aan met alle voetbalcompetities zonder andere sporten. Of ben ik de enige die daar behoefte aan heeft? 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 28, 2019

Ik kan me wel een stadion liedje vaag herinneren, iets met "het is stil aan de overkant' @Kpn 


wjb
Wijsgeer
  • December 28, 2019

Ik kan me wel een stadion liedje vaag herinneren, iets met "het is stil aan de overkant' @Kpn 

Één van de redenen waarom ik zo'n gruwelijke hekel aan voetbal heb.

Overigens mention je @Kpn maar dat is, net als jij en ik, gewoon een lid van dit forum.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 28, 2019

Ben je vast ook erg gezellig op verjaardagen, man dat je zo kan opwinden om een liedje... En iemand taggn is om diegene wakker te maken, daar is niks mis mee volgens mij ? En januari is een stop maand , misschien maandje zonder azijn proberen? 


Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • December 28, 2019

.... En iemand taggn is om diegene wakker te maken, daar is niks mis mee volgens mij ? …...

@JCare dan heb je de 2e opmerking van @wjb niet goed begrepen...


wjb
Wijsgeer
  • December 28, 2019

Ben je vast ook erg gezellig op verjaardagen, man dat je zo kan opwinden om een liedje... 

Jazeker kan ik mij opwinden over dat "liedje", de gedachte achter dat "liedje" is mijns inziens zeer verwerpelijk net als dat de gedachte achter vele andere in het stadion gebezigde spreekkoren mijns inziens zeer verwerpelijk zijn. Ik heb dan ook geen enkel probleem gehad met de storing van Ziggo Sport op 2e kerstdag. :wink:


Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • December 28, 2019

Komen ze nog met een actie om dit goed te maken.  Nee want het is een waardeloze provider op dit gebied. Mensen blij maken met een dooie mus. Typisch kpn


wjb
Wijsgeer
  • December 28, 2019

Wat kunnen mensen toch enorm klagen. Typisch KPN abonnees. :wink:


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 28, 2019

Zoek eens naar de betekenis van het gezegde “Een gegeven paard niet in de bek kijken”

Een gelukkig nieuwjaar gewenst (helemaal gratis!) :rolling_eyes:


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 30, 2019

Toch in het nieuwe jaar maar is gaan vergelijken, met glasvezel word het weer duurder het abonnement. Ben altijd bij KPN gebleven om de bv goede service en klantvriendelijkheid. Maar als ik het zo lees of de meeste forums is die periode voorbij. Bijna 1000,- int jaar voor tv en internet is toch ook eigenlijk van de zotte....


wjb
Wijsgeer
  • December 30, 2019

Toch in het nieuwe jaar maar is gaan vergelijken, met glasvezel word het weer duurder het abonnement.

De prijs voor een glasvezelabonnement is 100% gelijk aan het overeenkomstige VDSL abonnement dus ik kan deze opmerking niet zo goed plaatsen.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 30, 2019

Nope ikga 7 euro meer betalen, om precies te zijn zodat jij het kan plaatsen ga ik van 70 euro naar 77 euro .


wjb
Wijsgeer
  • December 30, 2019

Nope ikga 7 euro meer betalen, om precies te zijn zodat jij het kan plaatsen ga ik van 70 euro naar 77 euro .

Welke extra diensten ga je dan extra afnemen of moet je soms de overstap naar KPN Hussel maken?

Plaats anders eens een screenshot van het kostenoverzicht op de tweede pagina van jouw factuur.