Skip to main content

[Storing] Inloggen op de KPN TV+ App niet mogelijk op verschillende apparaten

Er is op dit moment een storing gaande met inloggen op de KPN TV+ app. Dit geldt voor de KPN TV+ App (voor mobiel en tablet) en de KPN TV+ App voor Smart TV. Mogelijk lukt het niet om in te loggen. Het geldt voor zowel abonneenummer als inloggen met je KPN ID.

De storing is bekend en onderzoek is gaande.

Zodra we een update hebben, zullen we dit topic bijwerken! Onze excuses voor het ongemak.

Update 1, 16-06-25 16:00 uur: Storing is bekend, onderzoek is gaande.

Update 2, 17-06 10:00 uur: Gisteravond zijn er herstelwerkzaamheden uitgevoerd, storing is opgelost

De KPN TV+ app werkt niet meer op mijn LG TV. Bij het inloggen, na het invoeren van het abonnementsnummer en pincode blijft het rondje draaien (alsof hij aan het laden is), maar hij gaat niet verder naar de app.

Ook als ik probeer te streamen vanaf mijn tablet of telefoon vanuit de naar de TV (Chrome Cast) zegt de app dat het "laden van de video is mislukt".

Hallo ​@Thijssssss , kan je bevestigen dat je tv wel internettoegang heeft? Kan je bijvoorbeeld Youtube opstarten en filmpjes afspelen (of Netflix oid)?

Ja. Want ik kon de app eraf gooien. En er opnieuw opzetten.

Ja. Want ik kon de app eraf gooien. En er opnieuw opzetten.

Dan kan die app nog in het geheugen blijven staan. Check het echt eventjes met een filmpje oid.

Wat je vervolgens kan doen (als je ook daadwerkelijk internet hebt), is de app er weer afgooien. De tv herstarten (even van het stroom halen) en dan de app opnieuw installeren.

Helaas is dit niet de oplossing 

OK, jammer. Wellicht is er een storing bij KPN, ik neem zelf geen tv af, dus ik kan je helaas niet verder helpen.

PS Ik neem aan dat je LG tv geupdated is naar de laatste versie?

Sinds vandaag weer inlogproblemen op de Android tv app. Ik kom er gewoon niet in! Beide mogelijkheden niet. Zowel abonnement nr als ID. 
De app staat op shield tv pro. 

Wat is het toch altijd met dat inloggen?

Zeker.

Dank voor de hulp

App verwijderd, ontvanger opnieuw opgestart, app opnieuw geinstalleerd, 

Kan nog steeds niet inloggen op de app, Melding:

Er is een fout opgetreden bij het inloggen, probeer het over een paar minuten opnieuw.

Inmiddels dit al 40 keer geprobeerd, melding blijft terugkomen.

Peter

Dit probleem heb ik ook. App verwijderd en weer geïnstalleerd, maar dat helpt niet

De KPN itv app voor Android werkt niet meer op de tablet. Wel op de telefoon en televisie.

Ik krijg de melding "inloggen werkt niet, probeer het over enkele minuten nog een keer"

App geüpdatet, tablet opnieuw opgestart en zelfs app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, dit helpt niet.

Inloggen met tv abonnementsnummer + pincode werkt ook niet?

Op dit moment is er ook nog eens een storing met inloggen op de app. ​@Wartywolfs 

Die in mijn Samsung televisie doet het momenteel ook niet. En op die in mijn telefoon kan ik nu ook niet inloggen. 

Ik heb hier hetzelfde probleem en ik kan ook niet met me telefoon streamen naar de tv 

Er lijkt een storing te zijn

Hier:

Tizen (Samsung) smart-tv app ❌

Android telefoon ❌

TV.kpn.com met Windows ✅

Android-TV smart-tv app 2 x ✅

@Denise van KPN 

@PeterG 

Wat een vreselijk irritante storing, ik heb hem al meermaals gehad. Ook vandaag weer, gisteren zonder problemen via de app gekeken.

Inlog via mail en abonnement nummer geprobeerd.

Waardeloze app, bij het terugkijken van opnames begint hij ook doodleuk opnieuw, als die het al doet.

App verwijderd en opnieuw gedownload, nog steeds foutmeldingen.

De Samsung app, wat nog de oude versie is, doet het hier prima ​@Ricotjuhh88 .

Alleen nu niet want er is een inlog storing op het tv platform. 

RIGHT SIDE OF ASSIGNMENT CANNOT BE DESTRUCTURED)

Hier ongeveer hetzelde: op mijn LG moest ik opnieuw inloggen, en zegt gewoon dat mijn pincode fout is. Onzin natuurlijk.

Waardeloos weer, we wachten af.

P.S. Youtube, Netflix en NPOStart draaien gewoon. Ik zie allern een armetierig lage uploadsnelheid…

Dankjewel KPN voor de maximale prijsverhoging weer.

René

Bedankt voor de reactie.

Ik kijk niet via de samsung tv (is een oud model) maar een prixon box.

Maar de huidige storing is bekend dus?

Die Prixon is Linux voor zover ik kan vinden. Daarop is de app sowieso niet gegarandeerd. 

De huidige storing met betrekking tot inloggen is inderdaad bekend. 

Hier ook hetzelfde probleem.lg tv  doet de app het niet meer en blijft draaien  op mobiel en ipad doet hij het wel gewoon

Hier ongeveer hetzelde: op mijn LG moest ik opnieuw inloggen, en zegt gewoon dat mijn pincode fout is. Onzin natuurlijk.

Waardeloos weer, we wachten af.

P.S. Youtube, Netflix en NPOStart draaien gewoon. Ik zie allern een armetierig lage uploadsnelheid…

Dankjewel KPN voor de maximale prijsverhoging weer.

René

Dit had ik ook, dat mijn pincode fout zou zijn. Toen de app eraf gegooid en er weer op. Nu het probleem wat ik aanvankelijk beschreef

Dan wacht ik rustig af.

mvg Peter

Zoals al eerder vermeld, gisteren, en diverse keren daarvoor zonder problemen kunnen kijken.

Maar nogmaals bedankt, ik wacht het af.