Skip to main content

Storing: Inloggen op de KPN TV+ App niet mogelijk op verschillende apparaten

• June 16, 2025
  • 123 reacties
  • 3371 keer bekeken
Storing: Inloggen op de KPN TV+ App niet mogelijk op verschillende apparaten
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

123 reacties

• Topper
  • June 17, 2025

Op tablet inloggen met pincode krijg nu melding dat combinatie dus 2000000...... met pincode verkeerde combinatie is wat niet klopt omdat tvapp wel werkt op telefoon ook na uitval gisteren ochtend tussen 10.00 en 11.00 uur 

Even afwachten maar weer...

• Topper
  • June 17, 2025

Kunnen mensen proberen of het nu weer werkt? En laten weten of het werkt?

Yep, Het lijkt deze ochtend weer te werken.

Gisterenochtend begon het probleem op mijn Samsung tv  - ik had het naast me neer gelegd.

Ik kon wel de app op m’n iPhone gebruiken en streamen naar m’n tv. Gisteravond was het probleem er nog steeds. Op advies m’n app verwijderd en opnieuw toegevoegd. Zonder geluk. Het inlog scherm bleef hangen op een zandloper.

Deze ochtend kon ik eindelijk weer inloggen. 

• Deelnemer
  • June 17, 2025

Sinds gisteren doet mijn kpn tv app het niet meer.Ik heb een tv met een losse xaomi stick in mijn tv.Werkte altijd perfect.Toestel staat op zolder en is voor  mij de oplossing om tv te kijken.Alles geprobeerd maar helaas geen verbinding,kan ook niet meer inloggen op kpn

Admin: samengevoegd met algemeen topic over storing

inmiddels wel weer kunnen kijken via telefoon app op TV

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Goed om te horen ​@Jammerlijke vergissing! Dankjewel voor het doorgeven.

@a310a We hebben gisteren last van een storing gehad met tv kijken via de KPN TV+ app en de Smart TV app, waardoor je niet kon inloggen. Dat is ook waar jij tegen aan liep, lees ik. Hoe gaat het nu? Speelt dit nu vanochtend nog, of werkt het weer?

• Deelnemer
  • June 17, 2025

Hoi

Ik zal het vandaag even controleren,bedankt voor je reactie

• Deelnemer
  • June 17, 2025

Werkt weer op de LG, zonder inloggen.

Bedankt.

René

• Helper
  • June 17, 2025

Nu krijg ik een andere melding,

Namelijk uw inloggegevens abbo nummer of pin kloppen niet, ( natuurlijk wel ! )

met emailadres inloggen, uw emailadres of wachtwoord kloppen niet , ( natuurlijk wel ! )

• Helper
  • June 17, 2025

En nu doet ie het weer!

• Topper
  • June 17, 2025

Opgelost? Hier niet iig.

Inloggen lukt niet op tablet want krijg melding dat abonr van televisie plus pincode niet overeenkomt wat raar is want code en pincode zijn correct op tv thuis en telefoon idem

App op tablet verwijderd opnieuw gedownload maar geen geluk

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Oh, dan gaat er bij jou nog iets mis. Zou je eens het volgende willen testen: 

Zou je eens kunnen gaan naar http://tv.kpn.com en dan naar je profiel? Daar kies je Instellingen en kijk je onder Apparaatbeheer. Staan daar heel veel apparaten? Verwijder dan eens een paar en probeer het nog een keer op je tablet. Probeer op je tablet ook eens in te loggen met je KPN ID en je wachtwoord. 

• Topper
  • June 17, 2025

Oh, dan gaat er bij jou nog iets mis. Zou je eens het volgende willen testen: 

Zou je eens kunnen gaan naar http://tv.kpn.com en dan naar je profiel? Daar kies je Instellingen en kijk je onder Apparaatbeheer. Staan daar heel veel apparaten? Verwijder dan eens een paar en probeer het nog een keer op je tablet. Probeer op je tablet ook eens in te loggen met je KPN ID en je wachtwoord. 

Goedemiddag via http://tv.kpn.com op tablet kan ik wel inloggen en tv kijken, er stonden 2 apparaten die ik verwijderd heb. Daarna naar KPN TV+ app en abonr en pincode ingevuld maar krijg melding komt niet overheen terwijl het wel goed is wat ik invul, helaas. Ik kan gelukkig wel op tablet via URL tv kijken 

• Helper
  • June 17, 2025

Opgelost? Hier niet iig.

Inloggen lukt niet op tablet want krijg melding dat abonr van televisie plus pincode niet overeenkomt wat raar is want code en pincode zijn correct op tv thuis en telefoon idem

Al geprobeerd met emailadres en wachtwoord, dat ging bij mij wel. 

gr. Peter

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Dank je voor het proberen! Heb je ook nog geprobeerd om in te loggen op de KPN TV+ app op je tablet met je KPN ID en wachtwoord? Wat gebeurt er dan?

Als dat ook niet lukt, zou je dan eens je profiel willen invullen met je gegevens? Dan zet ik jouw gegevens door via de storingsticket. 

• Topper
  • June 17, 2025

Opgelost? Hier niet iig.

Al geprobeerd met emailadres en wachtwoord, dat ging bij mij wel. 

gr. Peter

Goedemiddag Peter ook dat geprobeerd mededeling combinatie met pin is fout.

En nu net vliegt mijn app eruit op telefoon, werkelijk precies wat gisteren gebeurde op tablet dejavu

Even gekeken televisie in de woonkamer doet het nog wel, raar toch, maar tablet en telefoon werken niet meer iig

• Topper
  • June 17, 2025

Dank je voor het proberen! Heb je ook nog geprobeerd om in te loggen op de KPN TV+ app op je tablet met je KPN ID en wachtwoord? Wat gebeurt er dan?

Als dat ook niet lukt, zou je dan eens je profiel willen invullen met je gegevens? Dan zet ik jouw gegevens door via de storingsticket. 

Zal vanavond alles invullen maar wat ik wel even kan zeggen is dat ik geen KPN klant ben, wel van een dochteronderneming van KPN te noemen budgetthuis of het probleem daar ligt I Don't know

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 17, 2025

Oh. Je bent bij BudgetThuis ​@BigMikeJ .

Dan kan je alleen inloggen met dezelfde gegevens als die je voor mijn budget gebruikt.

Dat is trouwens geen dochter onderneming. Ze kopen via kpn Wholesale de dienst gewoon in.

Dat ze de pindakaas van Calvé hebben maakt ze nog geen onderdeel van Calvé.

Neem in ieder geval contact op met BudgetThuis want daar staan je gegevens dan ook. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Het klopt wat ​@PeterG hierboven zegt. Met je gegevens kan ik dan ook niet zoveel en het is aan te raden om contact te zoeken met Budget Thuis :) 

• Topper
  • June 17, 2025

Oh. Je bent bij BudgetThuis ​@BigMikeJ .

Dan kan je alleen inloggen met dezelfde gegevens als die je voor mijn budget gebruikt.

Dat is trouwens geen dochter onderneming. Ze kopen via kpn Wholesale de dienst gewoon in.

Dat ze de pindakaas van Calvé hebben maakt ze nog geen onderdeel van Calvé.

Neem in ieder geval contact op met BudgetThuis want daar staan je gegevens dan ook. 

Oké update ik heb gebeld naar BudgetThuis, bij hun is geen probleem ze weten ervan dat klanten nu wel tv kunnen kijken via http://tv.kpn.com op hun tablet of telefoon maar KPNTV+ APP werkt nog niet? Klopt dat? KPN klanten kunnen wel inloggen via KPN app, is wel balen hopelijk gaat het goed komen 

• Topper
  • June 17, 2025

Het klopt wat ​@PeterG hierboven zegt. Met je gegevens kan ik dan ook niet zoveel en het is aan te raden om contact te zoeken met Budget Thuis :) 

Kan het zijn dat KPN geen klanten toelaat op Kpntv app omdat het geen directe klanten zijn zoals ik via BudgetThuis als dat zo is kan KPN dat ook even melden toch? Ik ga ervan uit dat het niet zo is 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 17, 2025

Ik ben meer topics tegengekomen met BudgetThuis klanten waar de app op tablet en mobiel niet werkt.

De status van dat probleem weet alleen BudgetThuis. Als ze dat al delen met hun klanten. (ik wil daar nog niet dood gevonden worden… En mijn buurvrouw ook niet.)

Alleen http://tv.kpn.com werkt.

Voor meer info omtrent online kijken met BudgetThuis zie hier.

• Deelnemer
  • June 17, 2025

17 juni 18.00: Storing is niet opgelost!. Op Android inloggen met ID en pincode geeft nog steeds foutmelding. Ingelogde apparaten werken wel. Inloggen met pc of laptop ook. Alleen Android op Samsumg blijft melden daar inloggegevens niet kloppen. APP herinstalleren lost yet ook niet op... wat nu? Inloggen met accountnaam en ww is niet van toepassing want ik heb KPN via BudgetEnergie.

• Topper
  • June 17, 2025

17 juni 18.00: Storing is niet opgelost!. Op Android inloggen met ID en pincode geeft nog steeds foutmelding. Ingelogde apparaten werken wel. Inloggen met pc of laptop ook. Alleen Android op Samsumg blijft melden daar inloggegevens niet kloppen. APP herinstalleren lost yet ook niet op... wat nu? Inloggen met accountnaam en ww is niet van toepassing want ik heb KPN via BudgetEnergie.

Probleem is erger dan gedacht, China fucked uss

• Deelnemer
  • June 17, 2025

@Arjan van KPN 

Hoezo ligt het aan Budgetthuis als ik wel op pc of laptop kan inloggen met door hun verstrekte gegevens (ID en pincode)maar niet op de KPN plus app? Het werkte altijd en nu niet meer.

• Topper
  • June 17, 2025

@Arjan van KPN 

Hoezo ligt het aan Budgetthuis als ik wel op pc of laptop kan inloggen met door hun verstrekte gegevens (ID en pincode)maar niet op de KPN plus app? Het werkte altijd en nu niet meer.

Is BS bigtime KPN is aan het discrimineren om ze niet toe laten op hun app omdat ze abo hebben bij wholesale maar profiteren f it all ja ik ben pissig