Skip to main content

Op het moment kun je problemen ervaren met het inloggen in de nieuwe KPN TV+ App op mobiel of tablet.

We zien meldingen binnenkomen dat er een foutmelding verschijnt en dat inloggen vervolgens niet lukt. Niet iedereen heeft hier last van, maar alle meldingen die tot nu toe zijn binnengekomen hebben we doorgezet voor onderzoek.

 

Heb jij ook last van inlogproblemen in de nieuwe KPN TV+ App? Probeer dan de volgende dingen:

  • Verwijder de app, herstart je apparaat, en installeer de app opnieuw
  • Probeer inloggen zowel met KPN ID + wachtwoord, als met abonnementsnummer + pincode. Het kan zijn dat het met de ene wel lukt en de andere niet. 

 

Als deze dingen niet helpen, dan horen we graag van je. Zorg dat je forumprofiel is ingevuld met je abonnementsgegevens en geef aan:

  • Merk en type van je apparaat
  • Versie van het besturingssysteem
  • Versienummer van de KPN TV+ App (dit vind je via Profiel > ⚙️ > Hulp en ondersteuning en dan onderaan)
  • Welke foutmelding(en) je krijgt.

 

Alle recente meldingen hierover hebben wij samengevoegd met dit topic.

Zodra we verdere updates hebben zullen we dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak.

 

Update 17 Juli 10:28: Er is een nieuwe update beschikbaar. Deze update geeft de oplossing voor de inlogproblemen

Update 9 Juli 10:00: De oorzaak is gevonden, bij het testen zijn we er ook tegenaan gelopen. Er wordt gewerkt aan een oplossing.

Zelfde probleem op mijn iPad, ook online inloggen lukt niet

krijg bijgevoegde melding


ondertussen een week verder en nog geen oplossing!!!

 


Hallo allen, we zien jullie recente meldingen over problemen met inloggen in de nieuwe KPN TV+ App op mobiel of tablet. Niet iedereen heeft hier last van, maar al jullie meldingen hebben we hier verzameld en doorgezet voor onderzoek.

Zodra we verdere updates hebben zullen we dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak.


Kan niet inloggen maar zie wel een gids !

 


Kan niet inloggen maar zie wel een gids !

 

we proberen het zo snel mogelijk op te lossen! Je kunt de updates op deze pagina volgen


Kan niet inloggen maar zie wel een gids !

 

Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? We proberen deze meldingen door te sturen naar de ontwikkelaars. 


Sorry voor radiostilte dzz. Verbleef in de Baltische staten op plekken zonder internet e.d. Had kort na mijn klachten een brainwave die kennelijk bleek te werken : heb mijn vpn ( Nordvpn,betaalde versie)uitgezet en na 1 min. weer aangezet en daarna kon ik weer wel probleemloos inloggen !


Hi all, bij het onderzoeken hiervan liep men hier ook tegenaan. Daardoor kon er gerichter gezocht worden naar de oorzaak. Die is nu boven water en er wordt nu gewerkt aan een oplossing. Zodra daar meer over bekend is zullen we dat hier delen.


Ik heb een betaalde vpn (NordVPN) en ik heb gemerkt als ik die eerst verwijder, daarna kpn TV+ app opstart. Heyt allemaal wel lukt. ook als daarna VPN weer is ingeschakeld.
Misschien dat de programmeurs van KPN hier iets mee kunnen.


Ik sinds een week niet meer inloggen op de KPN TV+ app. Het gaat om alle Apple apparaten (IPad, Iphone 12, 14 en 15). Wanneer wordt dit opgelost?

Ik heb ook NordVPN maar als ik dit uitschakel, de app eraf gooi, opnieuw opstart, werkt het nog steeds niet.

Groeten, FlipF


Let op dat je NordVPN niet alleen in de pauzestand zet, maar echt uitschakelt. Daarna KPN TV inschakelen en daarna kun je NordVPN weer gewoon aanzetten.

Vreemd oveigens dat KPN dit nog niet heeft kunnen oplossen.


Goedemiddag,

 

Ik heb ook problemen met het inloggen. Wanneer wordt dit probleem opgelost?


Dat is nog niet bekend Eddie. Zodra het bekend is delen we het hier in dit topic!


Sinds vandaag is er een nieuwe Product update die de inlog problemen moet verhelpen: TV+ App: update naar versie 08.50.00 We horen graag of de problemen daadwerkelijk zijn verholpen. 


Ik kan idd weer inloggen. Bedankt 


Mooi om te horen!