Skip to main content

Storing KPN iTV alleen NPO 1, 2 en 3 werken
 

Er is op dit moment een storing gaande met iTV waardoor je alleen beeld hebt op NPO 1, 2 en 3. In veel gevallen werkt het op iTV Online wel, maar ook niet altijd. We zijn het aan het onderzoeken. 

Zodra we een update hebben zullen we dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak.

Update #3: 22-10 om 12:32: De storing is opgelost. Herstart de tv-ontvanger als je nog problemen ervaart. 

Update #2: 22-10 om 10:05: Helaas lijkt de verstoring toch nog niet volledig opgelost. Er wordt opnieuw onderzoek gedaan naar de mogelijke oorzaak. We houden jullie op de hoogte. 

Update #1: 21-10 om 21:40: We krijgen signalen dat het opgelost zou moeten zijn. Werkt het nog niet? Maak dan de TV-ontvanger spanningsloos en zet deze opnieuw op spanning.
Zap daarna heen en weer als het nog niet werkt.

Bij mij hetzelfde probleem. Alleen ned 1, 2 en 3 en radio. Menu doet het. Modem opnieuw opgestart. Stroom er af. En ook software opnieuw geïnstalleerd. Niets helpt. Vandaag is de volledige stroom er wel een kwartier af geweest ivm verbouwing. Alle kabels aangesloten. Wat kan ik nog doen?


Ook alleen NPO 1,2 en 3. Alles geprobeerd, alle hulpmenu’s van KPN doorlopen maar geen signaal. Nou is er ook weinig bijzonders op TV dus missen we ook niks, maar ook primevideo werkt niet hoor ik net


Ik heb hetzelfde probleem. Het systeem achter https://www.kpn.com/service/storingen.htm blijft aangeven dat de storing op mijn adres is verholpen, maar ik heb nog steeds alleen beeld en geluid op NPO 1, 2 en 3. Opnieuw opstarten helpt tot nu toe niet...


Na opstarten tv komt alleen de gids, kan niet naar de zender, heb dan geen beeld en geen geluid.


Hier hetzelfde probleem. En de opnames doen het ook niet. :/ Ik kan gek genoeg wel doorspoelen maar beeld blijft zwart. 
Ik heb uiteraard ook al gereset maar dat helpt dus niet. 


Vanuit Papendrecht zelfde probleem 


Ik heb sinds vanavond ook dezelfde problemen. Heb alle nodige stappen uitgevoerd, zonder oplossing. Is er bij KPN vandaag meerdere van deze storingen ontvangen?


Alles geprobeerd wat de KPN site aangaf en na 1 uur nog steeds geen zenders (alleen npo 1, 2 en 3). 

 

- Eindhoven


Dit moet een storing aan de kant van de zender zelf zijn. Vervelend, maar kan gebeuren natuurlijk….

De informatie bij de storing vind ik deze keer wel erg frustrerend. Beetje jammer dat het systeem niet gewoon aangeeft dat er een storing is waaraan gewerkt wordt., maar in plaats daarvan meldt dat de storing is opgelost. Dat geeft geen vertrouwen dat er nog iemand bezig is om het probleem te verhelpen, een opgeloste storing heeft geen aandacht meer nodig. 

Jammer ook dat het systeem allerlei (in dit geval nutteloze) suggesties doet, tot aan het bestellen van nieuwe hardware aan toe, zonder dat ik als klant kan melden welke storing ik precies nog heb.


Hier ook meerdere malen gereset.modem meerdere keren opnieuw opgestart nog steeds alleen Nederland 1,2,3 voor de rest zwart beeld.bij storingen kijken staat dat het opgelost is,niet dus en je de klantenservice niet op zaterdagavond bereiken.slechte zaak! Wat moet je nou met  nederl.1,2,3.niks.de storing is niet opgelost en je kunt niemand bereiken van kpn .als dit nog vaker gebeurt ga ik een andere provider zoeken.slecht,slecht,slecht.s.luesink Ulft


Opnames doen het bij mij ook niet.  Ik woon in Heerlen

 


Hier precies hetzelfde al heel veel keer alles gereset ook via app maar niks helpt wat waardeloos tijdens formule 1 dit al de 3de keer in 2 weken tijd!


Alleen npo1,2 en 3. Rest staat op zwart. Wel menubalk onder in beeld. Al tig keer gereset.

 


Hier ook allen ontvangst op 1,2 en 3. Al meerdere malen gereset, stroom eraf, software update. Niets werkt... KPN geeft geen storing aan maar het kan bijna niet anders. Graag info wanneer dit opgelost is.


Hier hetzelfde probleem inderdaad. Van alles geprobeerd en niets werkt. Hopelijk snel opgelost! 


Hier in Gouda ook


Inderdaad, Gouda ook problemen. Dit lijkt een landelijk probleem als ik alle berichten hierover lees.


Kan geen commerciële zenders kijken alleen 1,2en 3

Berkel en Rodenrijs 


Beste @Kint,

Welke tv ontvanger (merk) heb je, en hoe is deze aangesloten op de modem, bekabeld of draadloos? 🛜 


Hier in katwijk aan zee ook alleen npo1-2-3 en opnames kijken lukt ook niet radio zenders doen het wel 


Gelukkig doen de films in het pluspakket het wel... maar niemand bereikbaar om.dit te melden.


Vandaag 21-10-23 zelfde probleem in Almere Noorderplassen…

Heb 2 (zelfde) ontvangers en beiden Geen commerciële zenders… 

alles gedaan wat de help/faq aangeeft..


Ben bij een vriend en hier ook het probleem sinds een minuut of 10. Allestoringen.nl heeft ook een verhoogd aantal meldingen met storing. 
 

nieuwe tv ontvanger geplaatst en dit heeft niet geholpen.


Hier ook Almere 


Hallo heb sinds vanavond geen beeld op tv geluid is happerend wie heeft een oplossing heb ook een andere tv geprobeerd maar die heeft hetzelfde probleem