Skip to main content

Storing KPN iTV alleen NPO 1, 2 en 3 werken
 

Er is op dit moment een storing gaande met iTV waardoor je alleen beeld hebt op NPO 1, 2 en 3. In veel gevallen werkt het op iTV Online wel, maar ook niet altijd. We zijn het aan het onderzoeken. 

Zodra we een update hebben zullen we dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak.

Update #3: 22-10 om 12:32: De storing is opgelost. Herstart de tv-ontvanger als je nog problemen ervaart. 

Update #2: 22-10 om 10:05: Helaas lijkt de verstoring toch nog niet volledig opgelost. Er wordt opnieuw onderzoek gedaan naar de mogelijke oorzaak. We houden jullie op de hoogte. 

Update #1: 21-10 om 21:40: We krijgen signalen dat het opgelost zou moeten zijn. Werkt het nog niet? Maak dan de TV-ontvanger spanningsloos en zet deze opnieuw op spanning.
Zap daarna heen en weer als het nog niet werkt.

Volgens KPN webcare landelijke storing… dus gewoon even afwachten

 

Via de webbrowser kijken werkt wel.


Ik heb een bekabelde tv- ontvanger van Arris


Volgens KPN webcare landelijk storing ITV, alleen 1,2 en 3 met moeite..


Hier ook alleen ned 1, 2 en 3. Kijk nu via kpn app. Die werkt wel.


In Vlaardingen hetzelfde probleem. 


Ik heb net even gecheckt en hier doet alles het weer. Fijn. 


Het werkt wel weer, maar niet echt lekker. Ned 1, 2 en 3 werken gewoon goed, maar bij alle andere zenders duurt het 10-20 secondes voordat er lopend beeld is.


Hoe staat het er nu voor, @KIkViAgEmNlRWAuT? Heb je de tv-ontvanger al eens stroomloos gemaakt?


Hoe staat het er nu voor, @KIkViAgEmNlRWAuT? Heb je de tv-ontvanger al eens stroomloos gemaakt?

“Hetzelfde” en ”uiteraard, dat is het eerste wat ik doe”.


Bedankt! Ik heb begrepen dat de verstoring inderdaad nog niet volledig opgelost lijkt. We doen opnieuw onderzoek. Zodra er meer nieuws is, laat ik het hier weten. 


@KIkViAgEmNlRWAuT een herstart van de ontvanger zou de problemen op moeten lossen. Kan je dit bevestigen?


@Marcia_ wij zijn de hele dag met andere dingen bezig geweest en hebben de TV pas weer rond 22:00 aangezet. Toen werkte alles weer, geen reboot nodig.


Ik ondervind momenteel hetzelfde probleem. Niets lijkt te helpen. App opnieuw geïnstalleerd, stroom overal af. probleem treedt op bij 2 LG tv's met de ITV app


@MNijhuis Dat gaat dan over de Smart TV app? Zo ja, neem dan ons topic over problemen met de KPN iTV app op Samsung TV's door. 

Als de tips daar niet helpen, laat het dan weten onder dat topic!