Wederom is er een storing bij jullie echt waardeloos de tv doet niets en wordt pas rond 22:30u dat wellicht de storing is opgelost??
Wederom is er een storing bij jullie echt waardeloos de tv doet niets en wordt pas rond 22:30u dat wellicht de storing is opgelost??
Hoi
Welkom op de community van KPN.
Een storing is nooit leuk, en zeker in de avond als je televisie wilt kijken.
Als er op de Storingspagina van KPN staat vermeld, dat de storing rond 22:30 uur opgelost kan zijn, kun je daar enigszins vanuit gaan, tenzij er onderdelen nodig zijn om deze storing te verhelpen.
Je zou de storingsdienst van KPN kunnen bellen, en vragen of er al wat meer bekend is over deze storing bij jouw in de buurt.
Telefoonnummers:
De storingsdienst is telefonisch bereikbaar:
Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: ik heb een storing.
Voor de rest is het echt rustig afwachten, totdat de storing verholpen is.
Hallo
Ik hoorde net van een KPN moderator dat volgens alle informatie dit van korte duur lijkt te zijn geweest. Ervaar jij nog problemen, zou je de TV box anders eens even opnieuw kunnen opstarten?
De melding op https://www.kpn.com/service/storingen blijft soms wat (te) lang openstaan.
Geen idee wat die storing inhield want bij ons is er ondanks de melding via de link al sinds 16:00 uur niets aan de hand, de melding zegt 18:18 voor mijn postcode maar blijkbaar inderdaad al verholpen maar niet afgemeld.
Goedenavond allen! Er was inderdaad sprake van een korte storing op het platform. Maar ik krijg vanuit diverse richtingen nu bericht dat het weer werkt. Excuses voor de onderbreking en post gerust nog even een bericht als er toch nog wat speelt. Bedankt voor het signaleren en de feedback!
Er was inderdaad een storing die rond 18:00 begon. Tegen 18:30 was het volgens mij allemaal weer verholpen. De reden dat er op de storingspagina 22:30 staat is omdat ze volgens mij iets als eindtijd willen neerzetten, ook al moeten ze dit dan in eerste instantie zelf verzinnen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.