Beste KPN,
net als bij de vorige iOS update functioneert uw app niet naar behoren. We hebben deze al opnieuw geïnstalleerd. Bij elke opstart vraagt de app om in te loggen. Na 5 keer heeft hij het onthouden. momenteel doen alleen NL1, 2 en 3 het haperend. De andere zenders wil hij niet eens starten.
Net als de vorige keer is mijn advies: zorg dat je bijblijft met iOS updates.
wanneer kunnen we een update van de app verwachten?
Beantwoord
Storing met ITV Online app (foutcode 403-3035, haperingen, inlogproblemen)
Beste antwoord door Joran
Hallo allemaal, ik heb even wat losse topics samengevoegd in dit centrale topic. We zijn op de hoogte van verschillende klachten met de ITV Online app en zijn op zoek naar een oplossing.
Problemen met inloggen (oa. foutcode 403-3035) kunnen worden omzeild door in te loggen met abonnementsnummer en pincode, in plaats van met een KPN ID account. Foutcode 500 en de vastlopers worden verder onderzocht. Zodra er een update is laten we het in dit topic weten.
Voor zover nog niet aangegeven hoor ik graag welk model iPad of iPhone wordt gebruikt, dan geef ik dat door.
Bekijk origineelProblemen met inloggen (oa. foutcode 403-3035) kunnen worden omzeild door in te loggen met abonnementsnummer en pincode, in plaats van met een KPN ID account. Foutcode 500 en de vastlopers worden verder onderzocht. Zodra er een update is laten we het in dit topic weten.
Voor zover nog niet aangegeven hoor ik graag welk model iPad of iPhone wordt gebruikt, dan geef ik dat door.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.