Skip to main content
Beantwoord

Storing met tv niet goed opgelost

• January 26, 2025
  • 2 reacties
  • 105 keer bekeken

Ik ben gisteren (25 januari 2025) met 3 verschillende KPN medewerkers een aantal uren bezig geweest om problemen met Wifi en de TV ontvanger op te lossen.

De alleraardigste medewerkers concluderen onafhankelijk van elkaar dat het probleem niet via de normale weg te verhelpen was. In eerst instantie werd het probleem toegeschreven aan de TV ingang of aan de kabel, maar toen we met de laptop konden aantonen dat de kabel en de TV in orde waren, werd de fout toegeschreven aan de TV ontvanger. Er staat nu een nieuwe TV ontvanger in bestelling.

Het lukte de laatste KPN medewerker wel om gisteren de TV via Wifi werkend te krijgen. Deze oplossing was niet optimaal omdat het beeld dan telkens lang stil staat.  Vanochtend bedacht ik mij om toch nog eens de kabel aan te sluiten om te kijken wat er gebeurd. Tot mijn verwondering bemerkte ik dat de TV het via de kabel opeens weer gewoon doet. Dit is erg fijn, maar al met al heeft het mij (ons) heel wat problemen en uren gekost. Daarnaast is nu ons Wifi veranderd en moet morgen onze netwerkbeheerder op komen draven om alles weer in orde te maken. Naast tijd neemt dit ook de nodige kosten met zich mee.

Enerzijds ben ik tevreden dat de vriendelijke KPN medewerkers behulpzaam waren. Anderzijds is het duidelijk dat het probleem bij de KPN zelf lag en niet te wijten was aan onze bekabeling of TV. Enige compensatie lijkt mij hier dan ook op zijn plaats.

Beste antwoord door Thomas van KPN

HOI ​@ErikWegman, welkom op onze community! Als je een tijd zonder diensten gezeten hebt kun je via kpn.com/vergoeding een vergoeding aanvragen. Voor alle andere vragen over compensatie kun je eigenlijk het beste even met ons bellen. Je kunt hiervoor een belafspraak maken

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• January 26, 2025

Dit is een klant-helpt-klant forum. Om compensatie vragen is hier de verkeerde plek.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 27, 2025

HOI ​@ErikWegman, welkom op onze community! Als je een tijd zonder diensten gezeten hebt kun je via kpn.com/vergoeding een vergoeding aanvragen. Voor alle andere vragen over compensatie kun je eigenlijk het beste even met ons bellen. Je kunt hiervoor een belafspraak maken