Skip to main content

16 november formeel een aansluiting gekregen op glasvezel ipv koper (de monteur had dat eerder in orde gemaakt).

Nieuw ITV kastje gekregen, maar mijn ouders gebruiken liever de oude ivm beeld en audio uitgang.

Gisteren het nieuwe kastje weer ingeleverd bij de KPN winkel

Vandaag hebben mijn ouders geen TV (nog wel telefoon), foutcode F303 geen verbinding met modem. Is dit toeval en ligt dit aan de UTP-kabel?

Of is er wat in het abonnement veranderd door het inleveren van het nieuwe kastje? Ik denk aan het actief worden van een nieuw abonneenummer (en het verdwijnen van de oude) waardoor het niet meer werkt.

Hi @Pino M en welkom op het forum! 

Hmm, staat er op de bestel bevestiging van je ouders toevallig dat er TV+ in het abonnement zit? 
Zo ja, dan moeten ze de nieuwe ontvangers gebruiken. De oude werken niet met die propositie (TV+). 

Zo niet, dan zouden de oude ook moeten werken, mits ze niet te oud zijn. Voor sommige ontvangers zijn we met de ondersteuning gestopt (de VIP1853 en ZXV8001). 
Als ze geen TV+ in het abonnement hebben, dan kunnen ze het beste de stappen voor het oplossen van foutcode 303 doorlopen. 

Hopelijk werkt de TV dan snel weer!


Dank.

Het probleem is nu opgelost.


Fijn! Veel kijkplezier voor je ouders en bedankt voor het laten weten. 😄