Skip to main content

Krijg foutmelding op npo start t.w. Er is een onbekende fout opgetreden in de toepassing

Hoe kan ik dit oplossen ?

De npo is bezig npo start geheel te vernieuwen. Dat doen ze in batches. Daardoor kan het zijn dat de app tijdelijk niet werkt. Dat tijdelijk kan helaas meerdere dagen zijn.

Casten vanuit npo start op je telefoon kan een workaround zijn.


Hoe lang duurt dit dan, want ik kan al ruim een week niet naar NPO plus kijken, maar ik betaal er wel voor, groet Jolanda 


Sinds 2 december zou het wel weer moeten kunnen, @jotimojo .

Kijk je via de NPO start/plus app in de kpn ontvanger? En zo ja, welke heb je?

Of kijk je via de NPO start/plus app in je televisie?

Verder kun je voor het moment uitwijken naar de app NPO start (toch wel gedownload uit de app store?) in je smartphone danwel tablet. 

En via de website http://npo.nl/start .


De nieuwe app van npo start is een groot drama. 

Een aantal TV apps van NPO Start doet het niet meer, en NPO plus is ook stukgemaakt op de AppleTV.

Op Tweakers is er een behoorlijk lange draad over te vinden.


Is op Apple TV nu wel eindelijk het hoofdmenu beschikbaar, @Wim27 ?


Voor zover ik lees op tweakers niet. En ik heb npo-plus opgezegd, en vervangen door NL-Ziet.

Ik blijf dit NPO drama wel volgen.


Hallo Peter,

in principe keek ik via de voor geprogrammeerde app op mijn Samsung tv. Ik kan die app niet verwijderen. Ik heb wel de nieuwe app op mijn iPhone gezet en kan nu wel stemmen vanaf mijn telefoon. 
maar vind het wel heel vervelend dus weet niet of ik npo plus nog wel wil houden. 
bedankt voor je bericht. 
groetjes Jolanda


Ik heb op de Samsung de nieuwe npo start app gedownload. @jotimojo .

De oude verwijderen gaat lastig inderdaad. 

Maar die heb ik gewoon uit het start menu (balk onderin) gehaald. En de nieuwe daar toegevoegd vanuit 'gedownloade apps'.

Om de nieuwe uit de Samsung app store te kunnen halen dien je je Samsung met je gratis Samsung account in te loggen.


Hai, nou ik ga dat dan ook proberen. 
dank je wel voor de tip!

groetjes JolandaÂ