Skip to main content
Antwoord

Storing op TV wanneer ik beide tv's aan heb staan

• February 19, 2024
  • 5 reacties
  • 156 keer bekeken

Wanneer ik zowel de televisie boven als beneden heb aan staan, dan haperen het beeld en geluid continu. Uiteindelijk komt er een foutmelding waarbij staat vermeld dat ik de verbindingen moet controleren en eventueel de modem opnieuw moet opstarten. Niks werkt echter. Dit probleem heb ik al maanden. Weet iemand wat ik kan doen? 

Beste antwoord door wjb

Wel vreemd dat ik voorheen er nooit problemen mee heb gehad. Het is plotseling begonnen zonder dat ik iets heb aangepast.

Dat is heel goed mogelijk, een kleine verandering in het lichtnet kan voldoende zijn om de werking van "draadloze" verbindingsset te ruïneren. Zo kan het aansluiten een simpele telefoonadapter of ledlamp al killing zijn.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • February 19, 2024

Gebruikt u een draadloze verbindingset? DVS? Devolo? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 19, 2024

DVS

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • February 19, 2024

DVS

Dan is dat systeem gewoon te traag om 2 tv streams te kunnen verwerken. Trek een kabel van de Experiabox naar de tv ontvangers. In ieder geval naar 1 van beide. Dan zou het probleem opgelost moeten zijn.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 19, 2024

Dank u wel! Onze modem staat in de kelder maar ik ga het proberen. Wel vreemd dat ik voorheen er nooit problemen mee heb gehad. Het is plotseling begonnen zonder dat ik iets heb aangepast.

wjb
Superuser
  • Antwoord
  • May 6, 2024

Wel vreemd dat ik voorheen er nooit problemen mee heb gehad. Het is plotseling begonnen zonder dat ik iets heb aangepast.

Dat is heel goed mogelijk, een kleine verandering in het lichtnet kan voldoende zijn om de werking van "draadloze" verbindingsset te ruïneren. Zo kan het aansluiten een simpele telefoonadapter of ledlamp al killing zijn.