Skip to main content

Het espn en ziggosport pakket doen sinds twee dagen ineens niet meer op de onze Samsung  tv. Met iTV app. Dit terwijl de zenders het wel gewoon doen op de app van onze iPad.

Van alles al geprobeerd, opnieuw geïnstalleerd, router opnieuw opgestart, stroom eraf etc. Niets werkt. Totaal frustrerend. 
 

wie o wie heeft de oplossing. 
Richard

Dank voor je bericht en modelnummer! Als je nog op 2.9 app zit, dan kunnen wij hem niet met onze interne updater updaten, dan graag in de Samsung Store de app updaten (of verwijderen en opnieuw installeren) zodat je daar de 3.0.x krijgt. Daarna zal de app na een paar keer herstarten ook vanzelf naar 3.0.22 moeten gaan.

Hi

dank voor je tip. Echter, In de Samsung store heb ik alleen de keus uit versie 2.9.41 (laatst bijgewerkt in October 2021)

hoe kom ik aan versie 3.x?

ronan

Is dit ook zo als je de app eerst helemaal verwijderd, en daarna in de store kijkt, @ronan bergin?

Hi @Erik_ 

Dank voor je bericht; dat is inderdaad zo, ook na compleet verwijdering en opnieuw installeren kom ik uit op de 2.9 app. De Samsung store biedt mij geen andere opties aan.

Ronan

 


Dank voor je bericht en modelnummer! Als je nog op 2.9 app zit, dan kunnen wij hem niet met onze interne updater updaten, dan graag in de Samsung Store de app updaten (of verwijderen en opnieuw installeren) zodat je daar de 3.0.x krijgt. Daarna zal de app na een paar keer herstarten ook vanzelf naar 3.0.22 moeten gaan.

Hi

dank voor je tip. Echter, In de Samsung store heb ik alleen de keus uit versie 2.9.41 (laatst bijgewerkt in October 2021)

hoe kom ik aan versie 3.x?

ronan

Is dit ook zo als je de app eerst helemaal verwijderd, en daarna in de store kijkt, @ronan bergin?

Hi @Erik_ 

Dank voor je bericht; dat is inderdaad zo, ook na compleet verwijdering en opnieuw installeren kom ik uit op de 2.9 app. De Samsung store biedt mij geen andere opties aan.

 

Hmm, misschien is jouw tv dan toch ook net te oud. Zou dat het kunnen zijn @TV Apps Team? De  UE55NU8000 is van 2018 als ik het goed zie. 


bij mij werkt het ook weer

Samsung QE65Q70RALXXN

kpn app 3.0.22

👍


Fijn dat het probleem eindelijk erkent wordt.

Helaas zonder succes wel hier het gemarkeerde antwoord uitgeprobeerd op onderstaand tv model.

Na het verwijderen van de tv app krijg ik geen nieuwere versie te zien om te downloaden maar gewoon dezelfde versie.

modelcode samsung
UE43TU8000WXXN
kpn app versie 3.0.16
bijgewerkt 16.08.23

Straks zal ik het op de LG beneden proberen en een update geven.


Zojuist getest op mijn LG TV

En ook daar kan ik niet inloggen. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en daar geen nieuwe versie te zien maar gewoon de 3.0.16

 

webOS TV OLED55GX6LA

KPN app versie 3.0.16

 

Ik heb hier in een ander topic het probleem duidelijker omschreven. Met foto's.

 


Beste @Victok, vervelend dat het bij jou nog niet werkt! Fijn dat je het type nummer doorgegeven hebt. Dan kunnen we na het weekend de collega's van @TV Apps Team er naar laten kijken!


Mijn software versie van mijn Samsung tv is

T-NKLDEUC-2501.1, BT-S


Mijn software versie van mijn Samsung tv is

T-NKLDEUC-2501.1, BT-S

@Victok Je beschreven probleem in het andere topic is geheel irrelevant aan de storing in dit topic. Jouw storing is simpelweg een eigen topic waard, dus daar verder. Dat je dan 3.0.16 leest is ook te verklaren (Store versienummer blijft hangen op de laatste hele grote update en dat was 3.0.16).


Ah, bedankt voor je reactie! Dan zullen we reageren in jouw eigen topic, @Victok. Dit zal na het weekend worden. 


Bij mij werkt het ook weer.

Samsung QE65Q74AATXXN

Bedankt voor de support


Helaas werkt de app op onze tv nog niet naar behoren. Enkel NPO 1, 2 en 3 kan ik bekijken. Ook programma’s terug kijken gaat niet. 
De tv is een LG 55SJ850V. Tot een aantal dagen terug heeft de app zeker 2 jaar zonder problemen gewerkt. 


Ha @Jeff40, vervelend! Welke versie draait er op jouw tv? Is dat de 3.0.22? Zo niet, zou je de app willen verwijderen en opnieuw installeren?


Gisteren heb ik de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. De versie die er nu op staat is inderdaad 3.0.22. 


Hier precies hetzelfde probleem.. app versie is 3.0.16.. heb hem verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar zie geen 3.0.22

 

kan geen commerciële zenders kijken, alleen npo.. 

tot gisteren werkte het prima.. 


In de app zelf staat dat het versie 3.0.22 is… toch geen mogelijkheid om andere zenders dan ½/3 te kijken. 
 

LG tv 55UJ620V


@Raol Zou je je forumprofiel zo volledig mogelijk willen invullen?

Dan kan ik je gegevens doorgeven aan mijn collega's en kunnen zij uitzoeken wat er aan de hand is. 


Heb ingevuld wat me van belang lijkt voor dit probleem.. hoor graag een oplossing 


Bedankt @Raol! Ik heb het doorgegeven. Mocht er een oplossing komen dan laten we het hier weten. 🙂


Gisteren heb ik de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. De versie die er nu op staat is inderdaad 3.0.22. 

@Jeff40 zou jij je profiel ook nog in willen vullen? Dan kunnen we met je meekijken. 


Inmiddels de derde dag op rij geen tv… en geen oplossing of tussentijdse update… 

 

beetje jammer dit 


Bij mij speelt dit probleem nog steeds. Ik heb een LG TV met daarop de KPN ITV app. Ik kon al de zenders goed bekijken maar sinds kort kan ik alleen de zenders Ned. 1, 2, 3, ontvangen maar de commerciele zenders RTL 4, 5, 6, SBS 6, Veronica en ESPN ed. die doen het niet meer dan krijg ik de de text "Sorry ..Kan de video niet laden, probeer het later opnieuw” en het beeld blijft zwart. TV werkt op WIFI of kabel met 100Mb/s getest. (1GB/s up en download abbonement) heb de app al een keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd zonder succes. Op mijn iphone werkt de app perfect. 

 

Model tv:   LG  TV   OLED65C7V

In de app zelf staat dat het versie 3.0.22

 

wel zie ik bij “https://tv.kpn.com/instellingen/apparaatbeheer” bij beheerde apparaten maar 2  (maximaal 5 mogen er) smart devices staan. Zou de tv met de app er ook niet als apparaat geregistreerd moeten staan?
 

Het lijkt alsof KPN aan het filteren met apparaten en er daardoor veel problemen zijn onstaan. 

Jammer van de kwaliteit van de uitvoering...


Bij mij speelt dit probleem nog steeds. Ik heb een LG TV met daarop de KPN ITV app. Ik kon al de zenders goed bekijken maar sinds kort kan ik alleen de zenders Ned. 1, 2, 3, ontvangen maar de commerciele zenders RTL 4, 5, 6, SBS 6, Veronica en ESPN ed. die doen het niet meer dan krijg ik de de text "Sorry ..Kan de video niet laden, probeer het later opnieuw” en het beeld blijft zwart. TV werkt op WIFI of kabel met 100Mb/s getest. (1GB/s up en download abbonement) heb de app al een keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd zonder succes. Op mijn iphone werkt de app perfect. 

 

Model tv:   LG  TV   OLED65C7V

In de app zelf staat dat het versie 3.0.22

 

wel zie ik bij “https://tv.kpn.com/instellingen/apparaatbeheer” bij beheerde apparaten maar 2  (maximaal 5 mogen er) smart devices staan. Zou de tv met de app er ook niet als apparaat geregistreerd moeten staan?
 

Het lijkt alsof KPN aan het filteren met apparaten en er daardoor veel problemen zijn onstaan. 

Jammer van de kwaliteit van de uitvoering...

 

Wederom een LG met bouwjaar 2017. Dat idee kregen we al, dat alleen die modellen nog problemen hadden na de laatste aanpassing afgelopen weekend. 

LG's uit 2017 doen inderdaad nog weer iets nét anders dan de andere bouwjaren LG, ook daarvoor nu een aanpassing gedaan. Zou je het nu nog eens willen proberen? RTL4 live checken is voldoende en zou nu weer moeten werken.

Iemand met een LG uit 2017 die het ook kan bevestigen dat de andere kanalen dan NPO123 live het weer doen? @RobLe70 @Raol @Jeff40 

 


Zojuist heb ik het getest. De overige kanalen (naast NPO1, 2 en 3) doen het live nu ook weer, waarvoor dank. Alleen werkt het terugkijken van programma’s nog steeds niet. 
Ik krijg daar nog dezelfde melding als wat ik voorheen bij live kijken kreeg met de overige kanalen. 


Zojuist heb ik het getest. De overige kanalen (naast NPO1, 2 en 3) doen het live nu ook weer, waarvoor dank. Alleen werkt het terugkijken van programma’s nog steeds niet. 
Ik krijg daar nog dezelfde melding als wat ik voorheen bij live kijken kreeg met de overige kanalen. 

Dank.
Voor wat betreft Terugkijken, dan gaat het dus om programma's van b.v. gisteren tot een week terugkijken?
En voor de zekerheid, Terugkijken werkte vóórdat live kijken vorige week bij je stuk ging, wel netjes? Of kan het zijn dat die het al langer niet deed omdat je die wellicht maar soms gebruikt?
En opnames? (indien opname pakket aanwezig) Die kun je ook niet afspelen op je LG uit 2017?

Waarom Terugkijken niet werkt op specifiek alleen LG 2017 is voor nu nog een beetje een mystery box helaas namelijk; het is wel duidelijk een vreemde eend in de bijt, maar daar hebben jullie als eigenaren niets aan. We horen graag van iemand die recent nog iets heeft terug gekeken op zijn/haar LG uit 2017. Graag profielgegevens invullen op dit forum ook en hoe lang dat geleden was (datum?). Let op, Terugkijken is dus iets anders dan Begin Gemist (terwijl het programma nog live is, vanaf begin kijken wat ook vaak terugkijken wordt genoemd). Dat is voor dit vraagstuk wel even belangrijk.


Terugkijken kan idd niet.. de live tv doet het inmiddels wel weer. 
na 3 dagen eindelijk…