Skip to main content

Het espn en ziggosport pakket doen sinds twee dagen ineens niet meer op de onze Samsung  tv. Met iTV app. Dit terwijl de zenders het wel gewoon doen op de app van onze iPad.

Van alles al geprobeerd, opnieuw geïnstalleerd, router opnieuw opgestart, stroom eraf etc. Niets werkt. Totaal frustrerend. 
 

wie o wie heeft de oplossing. 
Richard

Dank voor je bericht en modelnummer! Als je nog op 2.9 app zit, dan kunnen wij hem niet met onze interne updater updaten, dan graag in de Samsung Store de app updaten (of verwijderen en opnieuw installeren) zodat je daar de 3.0.x krijgt. Daarna zal de app na een paar keer herstarten ook vanzelf naar 3.0.22 moeten gaan.

Hi

dank voor je tip. Echter, In de Samsung store heb ik alleen de keus uit versie 2.9.41 (laatst bijgewerkt in October 2021)

hoe kom ik aan versie 3.x?

ronan

Is dit ook zo als je de app eerst helemaal verwijderd, en daarna in de store kijkt, @ronan bergin?

Hi @Erik_ 

Dank voor je bericht; dat is inderdaad zo, ook na compleet verwijdering en opnieuw installeren kom ik uit op de 2.9 app. De Samsung store biedt mij geen andere opties aan.

Ronan

 

Wij hebben een Samsung UE43MU6100 en ook geen optie om een nieuwere versie dan 2.9.41 te installeren. Dus vandaar dat we even reageren en volgen.

Bij ons valt regelmatig de app uit. Soms is dit om de vijf minuten, of om de twee, en soms kunnen we hele avonden kijken. Het probleem is al langer aan de gang. En heeft dus voor de rest niets met de ts te maken. Hulp is hoe dan ook welkom.


Weer storing alleen op ESPN.. zelfde probleem als hierboven al beschreven

 


Inderdaad, weekje goed, nu weer mis.. app 3.0.22 op samsung tv.


Hier het zelde met de Samsung QE55Q9FNAL.

De 3.0.22 app krijg ik er ook niet op. Alleen espn 1 doet het niet. 2,3 en 4 wel


Bij ons doet alleen ESPN 1 het niet. Zwart beeld na even zoeken. Alle andere zenders doen het prima. We hebben een Samsung smart tv. Model UE40NU7190


Hier werkt ESPN 1 nog steeds niet, hoe en waar kan ik de app updaten? 


ESPN geen beeld of een aantal smarttv's is een aparte storing, staat los van de eerdere problemen met alle zenders buiten NPO123; gaan we oplossen. Staat los van de eerdere problemen.


Bij ons doet alleen ESPN 1 het niet. Zwart beeld na even zoeken. Alle andere zenders doen het prima. We hebben een Samsung smart tv. Model UE40NU7190

Hier werkt ESPN 1 nog steeds niet, hoe en waar kan ik de app updaten? 

@Manon21 , @Xesz . Hebben jullie het hele ESPN pakket? En zo ja, werkt daarin ESPN 1 (221) dan ook niet? Of wel?

 

Hier het zelde met de Samsung QE55Q9FNAL.

De 3.0.22 app krijg ik er ook niet op. Alleen espn 1 doet het niet. 2,3 en 4 wel

@Lesleysch , werkt ESPN 1 op beide nummers 14 én 221 niet?

 

Helaas kan ik het zelf niet testen want momenteel de Samsung niet ‘bij de hand’. Afgelopen dinsdag/woensdag wel en toen werkte het op m'n Samsung.

 


Ik heb het hele pakket en kan alles kijken behalve ESPN 1


14 en 221 doen het beide niet


Wij hebben ook het hele ESPN pakket. En zowel kanaal 14 als 221 deden het niet, de rest van de zenders wel


Staat er wel los van zoals gezegd. 

ESPN geen beeld of een aantal smarttv's is een aparte storing, staat los van de eerdere problemen met alle zenders buiten NPO123; gaan we oplossen. Staat los van de eerdere problemen.

Maar wordt aan gewerkt. 


@Manon21 @Lesleysch @Xesz @Jesse023 Willen jullie ESPN nu nogmaals proberen? 


Ik het zelfde probleem. Sinds kort geen ESPN ( zwart beeld) versie 2. 9.41 hetgeen de meest recente versie is volgens de store. Betreft Samsung qe49q6fna. 
 

met vriendelijke groet


ESPN 1 doet het nu alleen mijn Viaplay werkt nog steeds niet 


  ESPN 1 zou het weer moeten doen, @Foope .

Sinds kort geen ESPN ( zwart beeld) versie 2. 9.41 hetgeen de meest recente versie is volgens de store.

Dat klopt deels. Dit is de store versie. De versie die je download is 3.0.22 (zie onder het tandwiel in de app zelf).


  ESPN 1 zou het weer moeten doen, @Foope .

Sinds kort geen ESPN ( zwart beeld) versie 2. 9.41 hetgeen de meest recente versie is volgens de store.

Dat klopt deels. Dit is de store versie. De versie die je download is 3.0.22 (zie onder het tandwiel in de app zelf).

 Verrek, klopt ESPN werkt weer. Dank voor de reactie @PeterG 


Doet het weer👍🏻


Ja, nu doet hij het! Toch jammer dat we gister Feyenoord op een mobiele telefoon hebben moeten kijken…..


Wel weer zo’n raar wazig beeld bij bewegende beelden. Een ander probleem dateer al een tijdje hebben….


Ja ik had hetzelfde Feyenoord op je mobiel kijken toch beetje jammer 


@Manon21 en @Xesz 

Kpn levert bij elk abonnement ten minste 1 ontvanger. Via de tv kijken was en is dan wel altijd een 'optie'.

De app wordt ook aanbevolen vanaf de tweede televisie 😉

Ook: een laptop kan via hdmi ook op een televisie. En dan via http://tv.kpn.com.


Ik verwacht van een grote aanbieder als KPN een goed werkende smart tv app. Als andere aanbieders het wel lukt dan is een kwestie van willen. Alleen al voor gebruiksgemak voor klanten maar ook voor energieverbruik. De storingen stapelen zich op. Vooralsnog ben ik niet tevreden over de stabiliteit. Gelukkig valt er momenteel wat te kiezen qua alternatieve aanbieders. Kennelijk is dat tot op heden nog niet voldoende om KPN te motiveren te werken aan stabiliteit en doorontwikkelen van de app.

 

 


Op dit moment is het wel echt drama. Doet het vaker niet als wel. Vooral op espn en talpa zenders.

 

Vaak moet je bijvoorbeeld eerst naar npo1 voordat je überhaupt verder kan (als je mazzel hebt)


Wat jammer dat de app dan op dit moment niet aan jullie wensen voldoet. Mochten jullie problemen houden dan is het verzoek om even een nieuw, los topic aan te maken en dan bekijken we dat samen met de community!