Skip to main content
Beantwoord

Storing terugkijken Ziggo Sport 5

• February 27, 2025
  • 4 reacties
  • 71 keer bekeken

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35

Het werkt niet. Geen enkel programma. 237

Foutmelding zonder code.

Zie ook

https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/Terugkijken-Ziggo-Sport-5-onmogelijk-via-KPN-foutcode-500-REF/td-p/1462335

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Het terugkijken is vanaf het huidige programma(FIS Wereldbeker Freestyleskiën – 08:25)  weer mogelijk.

Helaas is het niet mogelijk om de items vóór dit programma terug te kijken. Excuses voor mogelijk ongemak. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • February 27, 2025

Hoi Peter, ik zie dit ook en ik heb het zojuist ook doorgegeven. Bedankt voor het melden.

Dit heb ik gisteren via de klantenservice ook gemeld, dus als het goed is zou er intern al wat probleemoplossing moeten lopen binnen KPN. Foutcode 500-REF-1338 bij uitsluitend Ziggo Sport 5, zowel bij kijken via LG WebOS app als via tv.kpn.com. De betreffende streams werken wel goed via de eigen site van Ziggo (go.ziggosporttotaal.nl).

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Auteur
  • February 27, 2025

Hoi ​@Alex van KPN . Ik zie zojuist dat ook opnames van die zender niet zijn af te spelen. Dat geeft wel een foutmelding. 
Dit is een screenshot van tv.kpn.com maar het werkt via de ontvangers ook niet.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 28, 2025

Het terugkijken is vanaf het huidige programma(FIS Wereldbeker Freestyleskiën – 08:25)  weer mogelijk.

Helaas is het niet mogelijk om de items vóór dit programma terug te kijken. Excuses voor mogelijk ongemak.