Skip to main content

Sinds een aantal dagen worden programma's die opgenomen zijn tijdens het kijken onderbroken.  Eerst stopt het programma,  gaat na een halve minuut weer verder en 2 minuten later stopt het programma in z'n geheel en gaat het beeld terug naar het punt waar je de opname begint te kijken. 

Je moet dan vanaf het begin vooruit spoelen om terug te komen naar het moment van onderbreking. 

Ook programma's (niet opgenomen) terugkijken gaat in delen.  

Gebeurt op zowel tv onder als boven.  

Kastjes al gereset,  instellingen opnieuw opgestart.  Niks helpt! 

 

Hoi @NaLeRo . Welkom op het forum.

Er was de afgelopen week een storing met itv.  Werkt alles ondertussen weer naar behoren, bij jou?


Goedenavond Erwin,  dank je voor je reactie.  Helaas is er niks veranderd.  Probleem blijft zich helaas voordoen.  

 

En met opnames én met terug kijken. 


Kun jij je profiel aanvullen en mij dan hier een seintje geven?


Geachte Erwin, ik heb mijn profiel zo goed en zo kwaad aangevuld. 

Vriendelijke groet.


Kun je mij ook vertellen of die itv-tuners op SD of HD staan? Mochten ze op SD staan, wil je ze dan op HD zetten?


Hallo Eric, waar zou ik dat moeten zien? Ik zie geen opties daarvoor.  Heb ook niks aangepast sinds jaren. 

 


Dat kun je bij de menu → instellingen vinden.  Kun je daar eens kijken? Bij de beeld/kwaliteit instellingen. 


Ik moet het even een paar dagen laten rusten.  Ben niet in het land.  Pak het in het weekend op. Kom er op terug. 


Hallo Eric,  ik heb bij beeld instellingen gekeken en de kastjes staan op HD. 

 

Ik kan een "verbetering " melden.  Het probleem bestaat nog steeds.  Dus tv terugkijken en opnames terugkijken wordt onderbroken.  Echter waar we tot vorige week het programma vanaf het begin moesten vooruit spoelen om verder te kijken,  daar blijft het programma nu op het punt staan vanaf de onderbreking. 

 

Dus we kijken 20 minuten,  programma stopt. Springt terug naar opnames.  Druk op afspelen en programma gaat verder op het punt waar het onderbroken is en niet meer naar het begin.  

Maar,  het probleem blijft irritant  aanwezig.  

 


Zijn dit opnames van al een tijdje terug. Of gebeurt het ook bij een opname die je vandaag maakt? Speelt het zich op meerdere zenders af? 


Het zijn alle opnames.  Ouder en nieuw.  Ook van alle zenders. Wat ik zo raar vindt,  is dat het beneden en boven op dezelfde dag is ontstaan. 


@NaLeRo . Ik kijk in je profiel en zoek op je klantnummer. Dat bestaat echter niet. Als ik vervolgens op je postcode plus huisnummer zoek kom ik een andere naam tegen. 

Staat het op naam van een partner? 


Ik heb zojuist even een factuur gedownload en zie inderdaad dat de aanhef op mijn ex man's naam staat.  J.H.M. Keulen.  Dit is echter niet correct.  Je ziet waarschijnlijk wel mijn emailadres en het rekeningnummer is ook aan mijn naam verbonden.  Huisadres Lemmender106 is van mij.  


Wanneer kan ik jou even bellen? Ik wil graag even een paar dingen doornemen. 

Ik werk doordeweeks overdag. Meestal tot 14:30. 


Goedemorgen Eric, ik ben deze week alleen donderdag na 13.30 uur te bereiken. 

Ik moet zeggen dat we sinds vrijdag avond geen onderbrekingen meer hebben ervaren!! 

 


Hou het even in de gaten. Mocht het toch weer misgaan, laat het weten.


Ga ik zeker doen.  Bedankt voor je hulp de afgelopen tijd. 

Groetjes Nancy.