Skip to main content
Beantwoord

Storing wijkcentrale volgens probleemoplosser, wanneer wordt dat opgelost?

• January 4, 2025
  • 4 reacties
  • 84 keer bekeken

We kunnen al enkele dagen slecht of niet opgenomen tv programma’s terugzien: zwart beeld of lage resolutie.

De probleemoplosser geeft aan dat er een storing is in de wijkcentrale: wanneer wordt dat opgelost?

De Experia box werkt OK.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@lpeperzak, welkom op onze community!  Ik heb even meegekeken met de gegevens uit je profiel en zie hier niet direct een probleem met specifiek de opnames maar is er misschien wel iets niet helemaal goed met het tweede paar van je pairbonding aansluiting. Kun je hierover eens met ons bellen? Je kunt daarvoor een belafspraak maken of bellen op 0800-0402 wanneer het jou uitkomt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• Auteur
  • Topper
  • January 7, 2025

Leest iemand van de KPN dit probleem?

Ik werd door de web site naar deze pagina’s verwezen, maar dat heeft blijkbaar weinig zin.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 7, 2025

Hoi ​@lpeperzak, welkom op onze community!  Ik heb even meegekeken met de gegevens uit je profiel en zie hier niet direct een probleem met specifiek de opnames maar is er misschien wel iets niet helemaal goed met het tweede paar van je pairbonding aansluiting. Kun je hierover eens met ons bellen? Je kunt daarvoor een belafspraak maken of bellen op 0800-0402 wanneer het jou uitkomt

• Auteur
  • Topper
  • January 9, 2025

Dag Thomas,

Bedankt voor je reactie.

Het probleem is ondertussen opgelost, dus ik neem aan dat dit de “wijkcentrale” was.

Ik wil liever niet bellen want dat duurt meestal erg lang waarbij we iedere keer dezelfde routine moeten doorlopen (volgens script). 

Maar als die pairbonding aansluiting erg belangrijk is en in de toekomst voor problemen kan zorgen dan wil ik wel een keer bellen. If it ain’t broken don’t fix it!

Groet,

Louis

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ah fijn dat het opgelost is! Bedankt voor je terugkoppeling! Mocht het toch weer terugkomen dan weet je ons te vinden!