Skip to main content

Geachte medewerker.

Al sinds enkele maanden heb ik regelmatig storingen in de tv ontvangst. Ik heb alles draadloos dmv de DVS1200. Ik krijg dus regelmatig foutcodes.

Bij de tv heb ik een ontvagstkastje van het merk Arris.  Deze staat al jaren maar gaat steeds slechter worden. ik hoorde van vrienden dat dat systeem al heel erg verouderd is. Mijn vraag aan u is of er een nieuw systeem voor mij is waardoor die storingen verminderen of zelfs verdwijnen. ik begrijp wel dat soms heel even een storinkje niet te voorkomen is. Ik ben te bereiken op  nummer 06******** en via de mail op ********@kpnmail.nl

 Bij voorbaat mijn vriendelijke dank,H.Hageman

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

@Henk Hageman 

Verwijder jouw emailadres uit jouw vraag.


Hoi @Henk Hageman 
De grootste kans is dat de storingen van de DVS1200 komen, vervang die door een UTPkabel en je zult geen storing meer hebben.
Kan dat niet gebruik dan superwifi's 
Maar gooi die DVS weg.


Mee eens.

Vroeger werkte een DVS best goed.

Maar door de steeds grotere verstoringen op het 230 volt netwerk (oorzaak diverse apparaten) werken ze steeds minder goed of helemaal niet.


Hi @Henk Hageman, welkom hier. 

Het klopt dat het steeds lastiger wordt om het signaal via de draadloze adapters goed te laten werken. Ik denk echter mee. Heb je geprobeerd om de draadloze adapters opnieuw te koppelen


Reageer