Skip to main content
Beantwoord

'Straks op TV' ontbreekt ineens in de iTV app op Samsung Tizen

• November 14, 2025
  • 11 reacties
  • 120 keer bekeken

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35

Dit is weg op het startscherm in de app in de Samsung televisie. 

Ook bij de minigids is het leeg. 

Beste antwoord door TV Apps Team

Correct. Had wat voeten in aarde, omdat we uitgingen dat ​@PeterG zoiets erg rap zou zien én meteen meldt, zochten we naar een change kortdaags voor 14 november. Dat bleek een verkeerde inschatting, want het zat er al iets langer in. Foei ​@PeterG 😉 Maar nee, dank voor het melden, maar dit was al even stuk helaas… Maar kennelijk werd het niet héél erg gemist ook. Gelukkig toen éénmaal gevonden, gisteren kunnen fixen. 

11 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • November 14, 2025

De tijd staat inderdaad weer goed.

je kon vanuit de app tijdens tv kijken 2x naar beneden klikken en zag dan wat er “straks” op tv komt. 
die optie lijkt niet langer te werken. 

Admin: verplaatst naar dit topic

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Auteur
  • November 14, 2025

Hmm. Hier ook geen Lane met 'straks' op de Samsung (UE43RU7440SXXN, 2019). Of die er ook was, kan ik niet bevestigen. Ik kijk altijd in gids  of minigids wat er komt. Ik zie nu dat straks nu ook in de minigids ontbreekt!

Tijd om het app team in te schakelen Alexandra van KPN.

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • November 15, 2025

Ik heb een Samsung tv 

model qe85ls03bguxxn

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Dank voor deze signalen ​@jhntravel en ​@PeterG! Ik heb ze hier samengevoegd, om het overzichtelijk te houden.

Hoe staat het er nu voor, zie het er nog hetzelfde uit? Ik neem jullie signalen intussen mee.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Auteur
  • November 17, 2025

Ja. Nog niks veranderd op de Samsung televisie app.

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • November 17, 2025

Helaas geen “straks”

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Even een tussentijdse update: Er wordt op de achtergrond onderzoek gedaan! Dus weet dat we er naar kijken, zo gauw we nieuws hebben, dan laten we het hier weten.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Auteur
  • November 28, 2025

Via ander topic geattendeerd. Straks werkt weer in de minigids van de Samsung app.😃✅

TV Apps Team
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV apps
  • Antwoord
  • November 28, 2025

Correct. Had wat voeten in aarde, omdat we uitgingen dat ​@PeterG zoiets erg rap zou zien én meteen meldt, zochten we naar een change kortdaags voor 14 november. Dat bleek een verkeerde inschatting, want het zat er al iets langer in. Foei ​@PeterG 😉 Maar nee, dank voor het melden, maar dit was al even stuk helaas… Maar kennelijk werd het niet héél erg gemist ook. Gelukkig toen éénmaal gevonden, gisteren kunnen fixen. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Auteur
  • November 28, 2025

Ik gebruik de app in m'n Samsung maar weinig. Er hangt tenslotte een TV+ aan, hè 😁

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • December 2, 2025

Super dat t gerepareerd is!

We gebruiken alleen de kpn app voor de Samsung tv.