Skip to main content

In onze Arris 585654-002-00 adapter zit een breuk, dit kom omdat ik een beetje te hard aan heb getrokken. Hoe kan ik aan een nieuwe komen?

Hoi @Kries-Mala ,

Dat betreft een VIP2952 adapter. Een moderator kan die kosteloos toezenden. Vul daarvoor alvast je profiel in.


Hoi @Kries-Mala. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw stroomadapter van de tv-ontvanger defect is. Wil je jouw gegevens achterlaten in het KPN Forum profiel? Dan kan ik een nieuwe toesturen. Of heb je inmiddels al een nieuwe stroomadapter in huis?


Hoi @Kries-Mala. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw stroomadapter van de tv-ontvanger defect is. Wil je jouw gegevens achterlaten in het KPN Forum profiel? Dan kan ik een nieuwe toesturen. Of heb je inmiddels al een nieuwe stroomadapter in huis?

 

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg al een nieuwe stroomadapter hebt ontvangen. Als dit toch niet het geval is hoor ik dat graag! 😊


Hallo,

ik heb het nog steeds niet ontvangen.

Ik vind het heel vervelend dat het nog niet een nieuwe opgestuurd is en overweegt naar een ander over te stappen. Ik heb een keer wat en het is ook mijn schuld en wil het ook zelf betalen maar nog steeds geen nieuwe ontvangen.


@Kries-Mala Wat vervelend dat je nog steeds geen nieuwe stroomadapter hebt ontvangen. Wil je alsnog jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik gratis een nieuwe toesturen. Ik hoor graag van je!


Admin: privégegevens verborgen


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe stroomadapter voor je aangevraagd. Maandag 13 november kan je het pakketje ophalen bij het dichtstbijzijnde servicepunt ( Bruna in Veenendaal). Vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen.


Hallo Vikash,

dankjewel dat je actie hebt genomen.


@Kries-Mala Graag gedaan!😊