In onze Arris 585654-002-00 adapter zit een breuk, dit kom omdat ik een beetje te hard aan heb getrokken. Hoe kan ik aan een nieuwe komen?
HoiÂ
Dat betreft een VIP2952 adapter. Een moderator kan die kosteloos toezenden. Vul daarvoor alvast je profiel in.
Hoi
HoiÂ
Â
Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg al een nieuwe stroomadapter hebt ontvangen. Als dit toch niet het geval is hoor ik dat graag!Â
Hallo,
ik heb het nog steeds niet ontvangen.
Ik vind het heel vervelend dat het nog niet een nieuwe opgestuurd is en overweegt naar een ander over te stappen. Ik heb een keer wat en het is ook mijn schuld en wil het ook zelf betalen maar nog steeds geen nieuwe ontvangen.
Admin: privégegevens verborgen
Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe stroomadapter voor je aangevraagd. Maandag 13 november kan je het pakketje ophalen bij het dichtstbijzijnde servicepunt ( Bruna in Veenendaal). Vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen.
Hallo Vikash,
dankjewel dat je actie hebt genomen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.