Skip to main content

Vandaag mijn glasvezel en tv aansluiting ontvangen.  Echter de adapter van de tv ontvanger past niet.  Het gat is te smal voor de pin die erin moet! 

 

Weet u zeker dat u de adapter niet verwisseld heeft met die van modem of glasvezelkastje ofzo?


Dat zal mogelijk de adapter voor het modem zijn. Of de glasvezel NT. Die is groter dan voor de ontvanger.  Gebruik de adapter die bij de DIW7022 in de doos zit. Die wordt altijd meegeleverd.


Ik heb 3 dezelfde adapters gekregen dwz met dezelfde dikke pin die niet past op de tv ontvanger. Niets verwisseld dus.  


Heel apart.

Ik denk dat je het beste even kunt bellen voor een stroomadapter voor de TV+ ontvanger DIW7022.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- op je mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.


Ik heb gebeld. Sturen ze een link wat er niets mee te maken heeft en verbreken de verbinding!!! 


Gewoon nogmaals bellen. Maar wel binnen de tijden, want hier moet je echt een mens voor aan de lijn hebben. Geen medewerker aan de lijn gehad binnen de tijden? Bel dan binnen 15 minuten nogmaals. Op de vraag “belt u voor hetzelfde?” JA antwoorden. Je wordt dan met een mens verbonden.

Voor 3 ontvangers 3 x een verkeerde adapter. Ik kan het me nog niet helemaal voorstellen.


bij mij paste de optical en voedingsstekker niet tegelijk in het kastje. te weinig afstand tussen de aansluiting.
heb hierdoor het omhulsel van de optical moeten verwijderen, om te kunnen plaatsen en daarna de voedingsstekker te kunnen plaatsen…
Hoe kan je dit missen bij het ontwerp?


bij mij paste de optical en voedingsstekker niet tegelijk in het kastje. te weinig afstand tussen de aansluiting.
heb hierdoor het omhulsel van de optical moeten verwijderen, om te kunnen plaatsen en daarna de voedingsstekker te kunnen plaatsen…
Hoe kan je dit missen bij het ontwerp?

Als je de standaard voeding en een normale standaard SP/DIF kabel gebruikt, past het gewoon @prk-forumklant 


bij mij paste de optical en voedingsstekker niet tegelijk in het kastje. te weinig afstand tussen de aansluiting.
heb hierdoor het omhulsel van de optical moeten verwijderen, om te kunnen plaatsen en daarna de voedingsstekker te kunnen plaatsen…
Hoe kan je dit missen bij het ontwerp?

Als je de standaard voeding en een normale standaard SP/DIF kabel gebruikt, past het gewoon @prk-forumklant 

alles dat ik heb is “standaard”, whatever that may be…. en het past niet "gewoon”, daarom vermeldde ik het ook…
Thx voor de tip👍🏻


bij mij paste de optical en voedingsstekker niet tegelijk in het kastje. te weinig afstand tussen de aansluiting.
heb hierdoor het omhulsel van de optical moeten verwijderen, om te kunnen plaatsen en daarna de voedingsstekker te kunnen plaatsen…
Hoe kan je dit missen bij het ontwerp?

Als je de standaard voeding en een normale standaard SP/DIF kabel gebruikt, past het gewoon @prk-forumklant 

alles dat ik heb is “standaard”, whatever that may be…. en het past niet "gewoon”, daarom vermeldde ik het ook…
Thx voor de tip👍🏻

Met standaard bedoel ik de door KPN meegeleverde voeding en een gewone standaard SP/DIF kabel, werkt bij mij ook gewoon goed passend @prk-forumklant