Skip to main content

Mijn kat heeft de voedingskabel van de arcadyan model hmb2260 v2 kapot gebeten. 

Tv kijken, is nu wat saai, zwart beeld hahaha

Hoe kan ik een nieuwe verkrijgen?

Hoi @CaneCorso , lastig kijken naar de tv met die kat 😉

Nieuwe adapter voor SuperWifi 1, tv-ontvanger en het KPN modem

  • De snelste weg is via een KPN Winkel. Als je jouw adapter van het apparaat meeneemt kan de winkel je een nieuwe adapter meegeven. Dat is wel afhankelijk van de voorraad in de winkel, het kan zijn dat ze het niet op voorraad hebben.
    Als het om een apparaat gaat wat je gekocht hebt (zoals de SuperWifi), neem dan ook de aankoopbon of factuur waar de aankoop op staat mee.
     
  • Je kunt ons bellen op 0800-0402. Een medewerker kan je een nieuwe adapter toesturen.
    De klantenservice is geopend van maandag t/m vrijdag tussen 08.00 en 18.00 uur en op zaterdag tussen 08.00 en 17.00 uur.

Als je het via de winkel doet, loop je (over het algemeen) met de nieuwe adapter weer naar buiten. Kies je voor versturen via de telefonische klantenservice? Dan wordt de nieuwe adapter binnen enkele dagen geleverd.

bron: Kennisbank: Nieuwe stroomadapter voor KPN apparatuur aanvragen | KPN Community


Mijn kat heeft de voedingskabel van de arcadyan model hmb2260 v2 kapot gebeten. 

Tv kijken, is nu wat saai, zwart beeld hahaha

Hoe kan ik een nieuwe verkrijgen?

Hoi @CaneCorso 

Een nieuwe kat of een nieuwe adapter?
De adapter heeft @RBxx je al een oplossing voor gegeven, de kat is een ander verhaal.😋😺


Dank je wel @RBxx , ik ga morgen even bellen. Bedankt voor de tip!!


Hahaha @huistijger , Nou heb 5 katten, vindt het wel even genoeg. Misschien volgend jaar 🤣


Heb je meer dan ik @CaneCorso ik heb er 3 momenteel
Ooit had ik 7 stuks tegelijk 😸


@huistijger  Ik begon met een Ragdoll, maar die viel mijn bejaarde kat, van 16 lastig. Dus er kwam een Main Coon bii. Een jaartje overleed, onze ouwe sok. M`n moeder vond dat zo erg voor mij, dat ik een kitten van haar mocht komen uitzoeken. Ze fokt zo nu en dan met Perzen, en Exotics. Dus daar kwam Bob. Maar Exotics, zijn zo leuk en grappig, dat ik er nog 1 wilde. En daar was Fritsel. Fritsel, heeft nog een zus, die kwam logeren. Ohw wat was dat een lol zeg. Goh zij m`n moeder, zo is ze thuis nooit. Thuis had ze geen leeftijdsgenootjes, en hier ging ze los met haar broer. Dus ja, wat doe je dan, waar er 4 eten, kan er ook een 5e eten 🤣 Dus bob is wit met rode oortjes, wangetjes en staart, en Frits en Minie zijn hetzelfde, enkel creme gekleurd. En waarschijnlijk, in de loop van volgend jaar, komt er nog een zilverkleurige Exotic bij, gewoon omdat ik die kleur, zo super mooi vind. En dan zitten we echt vol hahahaha


Hoi @CaneCorso, welkom op onze community! Ik zie dat je al goed geholpen bent 😊 is het nog gelukt een nieuwe adapter te bestellen?

Mijn kat weet ook dat ze mijn aandacht het snelste krijgt als ze dreigt iets te slopen. Zo doet ze regelmatig alsof ze door kabels heen gaat kauwen. Maar verder is ze heel lief hoor 😅

 


@Thomas van KPN 

Goedenmorgen,

Het probleem is opgelost. Kreeg in de kpn winkel, bij gebrek aan ee adapter, een heel nieuw kastje. Blij mee, en natuurlijk het draad afgedekt, zodat ze er niet bij kan 🤣 Voor zo lang het duurt, want het blijft natuurlijk een kat hahaha 


Ah fijn, mooi opgelost! 😊 Heb je ook zo'n sjaaltje meegekregen?


@Thomas van KPN Uiteraard!! De grootste clown onder onze 5 katten, draagt hem 😁


Leuk!
Als je t leuk lijkt en een foto van je katten wilt delen hebben we hier via ons forum ook een win-actie mee!

 


@Thomas van KPN  Nou, ze staan erbij hoor!! Leuk idee trouwens 🤗


Wat een leuke foto's! 😊


Reageer